مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نخستین روز بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان بازدید کرد.

به گزارش اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان، مهندس جلیل سالاری در نخستین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان و ۶ شرکت تابعه این هلدینگ بازدید کرد.

پروژه های هلدینگ پتروپالایش اصفهان بر اساس اولویت بهره برداری شود

مهندس سالاری ضمن ابراز رضایت و قدردانی از اقدامات هلدینگ پتروپالایش اصفهان به ویژه طی یک سال اخیر اظهار داشت: تغییر رویکرد هلدینگ پتروپالایش اصفهان از تولید محوری به پروژه محوری قابل تقدیر است و باید این پروژه ها بر اساس اولویت بندی به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به جوان سازی نیروی انسانی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز گفت: این اقدام ضمن تقویت فعالیت‌های دانش بنیان و فناورانه در هلدینگ پتروپالایش اصفهان منجر به نگهداشتن نیروی انسانی متخصص در داخل کشور شده که باید به عنوان الگو در دیگر پالایشگاه‌های کشور مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی همچنین به تعریف ۴۰۰ پروژه در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای توسعه زنجیره ارزش اشاره کرد و ابراز داشت: در این راستا توسعه مخازن ذخیره ال پی جی با توجه به افزایش تولید این محصول امری ضروری است.

وی با بیان اینکه تامین آب مورد نیاز پالایشگاه نیز باید در دستور کار باشد، اضافه کرد: در دوران فعالیت دکتر قدیری در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته که باید سرعت بگیرد.

سالاری با بیان اینکه برندسازی واقعی را باید در صنعت نقت ایجاد کنیم، ابراز داشت: با فرایندی که در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ایجادشده با همکاری شرکت پخش می‌توان موفق عمل کرد، ضمن اینکه در بخش برون مرزی نیز اقداماتی در دستور کار است.

وی ادامه داد: بومی سازی تجهیزات نیز در هلدینگ پتروپالایش اصفهان مورد توجه است که امیدواریم به زودی به عمل نزدیک شود ما نیز حمایت‌های لازم را برای تحقق اهداف و برنامه‌های مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان خواهیم داشت.

با بالاترین سود توسعه زنجیره ارزش هلدینگ پتروپالایش اصفهان را دنبال می‌کنیم

همچنین دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در این بازدید با بیان اینکه حضور در فضاهای نمایشگاهی می‌تواند زمینه تعامل بهتر بین شرکت‌های هم صنف را فراهم کند، اظهار داشت: وجود ۲۰۰ شرکت کننده خارجی در این نمایشگاه نقطه قوتی است که باید از آن بهره برداری لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ما نیز در هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی بیش از یک سال و چهار ماه گذشته سعی داشته‌ایم اتفاقات زیادی را در هلدینگ پتروپالایش اصفهان رقم بزنیم، افزود: تغییرات در همه حوزه‌های تولید، نیروی انسانی، بازرگانی، سرمایه گذاری و … بوده است که خوشبختانه با همراهی همه بخش‌های شرکت این تغییرات با بالاترین بازدهی محقق شده است.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اینکه راه اندازی ۶ شرکت زیرمجموعه بازوهای خوب اجرایی برای رسیدن به اهداف ۱۴۰۵  هلدینگ پتروپالایش اصفهان را فراهم خواهد کرد، گفت: ما توسعه زنجیره ارزش برای جلوگیری از خام فروشی فرآورده‌های نفتی را در دستور کار داریم و برنامه ما این است که با بالاترین سود نسبت به تولید این فرآورده‌ها برای جلب رضایت سهامداران اقدام کنیم.