رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان از اختصاص ۵۰۰ میلیون ریال به زلزله‌ زدگان شهرستان سی سخت و دنا از استان کهگیلویه و بویر احمد  خبر داد.

 به گزارش اقتصاد بازار به نقل از امور فرهنگی  اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان،  حجت الاسلام و المسلمین روح الله بیدرام ، با اشاره به زلزله اخیر در شهرستان سی سخت  و دنا اظهار داشت : ۵۰۰میلیون ریال  کمک از محل موقوفات برای کمک به حادثه دیدگان این مناطق اختصاص داده شده است.

حجت‌الاسلام‌ روح الله بیدرام اظهار کرد: مردم استان اصفهان در طول تاریخ، موقوفات  زیادی  را ثبت نموده اند  که همگی نیات خیر خواهانه دارد.


وی  با بیان اینکه وقف ماندگار است، گفت: اموالی که توسط واقفان خیراندیش وقف می‌شود، به‌هیچ‌وجه از بین نخواهد رفت و برکات آن تا قیامت ادامه دارد.


این مقام مسئول با اشاره به زلزله اخیر در شهرستان های سی سخت و دنا، گفت:  ۵۰۰ میلیون ریال کمک از محل موقوفات  مرتبط برای کمک به حادثه دیدگان این مناطق به حساب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویر احمد واریز شده است  تا آن اداره کل براساس نیاز مردم آن منطقه وسایل و لوازم مورد احتیاج زلزله زدگان  را تهیه  و در اختیار زلزله زدگان قرار دهد.