WhatsApp Image 2019 09 16 at 16.35.03

 

مهندس محمد حسین طغیانی مدیر عامل شرکت سُها دانش با اشاره به اینکه امسال نخستین نمایشگاه پوشش های ساختمانی با برند (کاورکس) به صورت فوق تخصصی و حرفه ای در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار شده است، گفت: در این نمایشگاه تمام موادی که نمای داخلی و بیرونی یک ساختمان همچون سنگ، سرامیک، آجر، پارکت، کاغذ دیواری و... را تشکیل می دهد، ارائه می شود تا بازدید کنندگان به صورت تخصصی از نمایشگاه استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت سُها دانش با بیان اینکه رویکرد ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه پوشش های ساختمانی، ارائه فناوری های نوین و توجه به بار علمی نمایشگاه است، گفت: در این نمایشگاه شرکت هایی که در رابطه با تکنولوژی (نانو) فعالیت دارند با هزینه کمتر و بعضا به صورت رایگان دعوت شده اند. وی با اشاره به اینکه شرکت های زیر مجموعه دانشگاه شریف در این نمایشگاه حضور دارند،تصریح کرد: علاوه بر آنها چند شرکت دانش بنیان که در رابطه با (نانو) و پوشش هایی که در آنها از فناوری نانو استفاده شده است در نمایشگاه شرکت دارند.

نمایشگاه کاروکس

فرصتی برای مهندسان معمار

وی ادامه داد: مهندسان معمار بیشتر می توانند از این نمایشگاه استفاده کنند چرا که آنها بیشتر با طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان در ارتباط هستند. طغیانی تاکید کرد:در این نمایشگاه، فناوری های جدید تولید شده ارائه می شود تا با مشارکت سرمایه گذاران به محصول نهایی تبدیل شود.

شرکت های پیشتاز

معرفی می شوند

وی یکی از ویژگی های برگزاری نمایشگاه تخصصی پوشش های ساختمانی را معرفی بهتر و شناخت بیشتر شرکت های پیشتاز در تولیدات پوشش های ساختمانی بیان کرد و افزود: این نمایشگاه سبب خواهد شد تا استفاده کنندگان اصلی پوشش های ساختمانی به وجود شرکت هایی پی ببرند که محصولات جدید و مطابق با فناوری های روز دنیا تولید می کنند ولی شناخته شده نیستند. مدیر عامل شرکت سُها دانش گفت: در پوشش نمای ساختمان ها تولیدات زیادی در کشورمان وجود دارد ولی به دلیل عدم اطلاع رسانی ها ناشناخته هستند و این نمایشگاه فرصت خوبی را برای معرفی این محصولات جدید و رونق تولید ایجاد خواهد کرد.

اعمال تحریم ها

فرصتی رونق تولید داخلی

طغیانی افزود: تاکنون بسیاری از پوشش های ساختمانی از خارج کشور وارد می شده است ولی اعمال تحریم ها سبب شد تا شرکت های داخلی خودشان را نشان بدهند و محصولات آنها به فروش برود و بازار خوبی برای آنها ایجاد شود. وی گفت: به طور قطع شرکت های تولید پوشش های ساختمانی اگر چند طرح بزرگ را در کشور اجرا کنند نه تنها می توانند صادرات داشته باشند بلکه می توانند توان مهندسی خود را به کشورهای همسایه صادر کنند.

مدیر عامل شرکت سُها دانش با بیان اینکه در کشور مشکلی در نجیره تولید پوشش های ساختمانی وجود ندارد، تنها مشکل شرکت ها را بازاریابی و فروش محصولات است، افزود: در این رابطه به یک سری شرکت های واسطه ای نیاز است که بتوانند تولیدات شرکت های مختلف را به محصولات جدید، عرضه کنند. طغیانی با اشاره به اینکه از 2500 فضای نمایشگاهی، 1800 متر مربع به نخستین نمایشگاه پوشش های ساختمانی اختصاص داده شده است گفت: در این نمایشگاه 35 مشارکت کننده محصولات و دستاوردهای خود را ارائه می دهند. وی افزود: شرکت دیسمان، شرکت اصفهان آلفام، شرکت پارس نما، شرکت مازند چوب آریا، آجر کسری، سیمان اصفهان، نانو پوشش اسپادانا و نانو فراز از جمله شرکت های حاضر در این نمایشگاه هستند.

 

https://graph.it