رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی از پایان بررسی سوابق و انتخاب ششمین مدیر برتر حامی روابط‌عمومی و صنعت در کمیته علمی هفتمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت خبر داد.
سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با اشاره به برگزاری چندین نشست تخصصی با حضور اعضای شورای سیاست‌گذاری و کمیته علمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، افزود: در ارزیابی سوابق و بررسی عملکرد شرکت‌های مختلف،شرکت فولاد مبارکه اصفهان موفق شد بالاترین امتیاز از شاخص‌های مورد نظر در زمینه انتخاب مدیر نمونه حامی روابط‌عمومی در حوزه صنعت را به‌دست آورد.
کاظمی‌دینان، ضمن اشاره به ایفای نقش مسوولیت‌های اجتماعی به عنوان یکی از شاخص عملکرد حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی این شرکت، افزود: گستردگی گروه فولاد مبارکه و استقرار واحدهای صنعتی آن در سراسر کشور و اجرای طرح‌های توسعه‌ای و نیز دریافت نشان‌های ملی و بین‌المللی به‌ویژه جایزه تعالی سازمانی و جایزه ملی کیفیت، در کنار حضور این گروه به عنوان تنها شرکت ایرانی راه یافته به جایزه جهانی سازمان دانشی که به واسطه ارتباطات گسترده ملی و بین‌المللی آن میسر گردید، از جمله برخی دیگر از دلایل این انتخاب به‌شمار می‌روند. وی به تعامل ویژه دکتر بهرام سبحانی مدیرعامل این شرکت با رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی کشور اشاره کرد و گفت: اعتقاد ایشان به بهره‌گیری از خرد جمعی و ارتباط صنعت با مراکز علمی، دانشگاهی و تولیدی بر اساس استاندارد‌ها و رعایت مسائل زیست محیطی، ستاد برگزاری همایش روابط‌عمومی و صنعت را بر آن داشت که ایشان را به عنوان مدیر برتر حوزه صنعت و حامی ارتباطات و روابط‌عمومی معرفی و در این کنفرانس مدال زرین مدیر حامی روابط‌عمومی و صنعت را به ایشان اعطا کند.
لازم به ذکر است در ادوار گذشته این کنفرانس، مدال زرین مدیر حامی روابط‌عمومی به آقایان دکتر ولی‌اله سیف، دکتر مهدی کرباسیان، دکتر یونس مظلومی، دکتر علی دیواندری و مهندس هاشم یکه‌زارع اهدا شده است. هفتمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع اصلی «روابط‌عمومی و مدیریت شهرت» در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه جاری در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.