مهندس عظیمیان از شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان یکی از شرکت‌های بسیار موفق و منعطف گروه فولاد مبارکه یاد و اضافه کرد: روند روبه‌رشد بهره‌وری، افزایش تولید و به‌طورکلی عملکرد خوب این شرکت در فروش داخلی و خارجی و درآمدزایی برای اقتصاد کشور درخور تحسین است؛ ازاین‌رو شایسته است به‌نحو مقتضی از این عملکرد درخشان و ارادۀ کارکنان این شرکت قدردانی شود.

وی با اشاره به رکوردها و دستاوردهای بزرگ و افتخارآمیز کارکنان این شرکت در سال 97 گفت: در سال جاری شاهد به ثبت رسیدن رکوردهای ارزشمند در نواحی مختلف فولاد هرمزگان و دست‌یابی به اهداف برنامه‌ریزی‌شده بودیم که بدون شک کسب این موفقیت‌ها مرهون زحمات مجموعۀ مدیریت، کارکنان شرکت و پیمانکارانی بوده است که دغدغۀ رشد و شکوفایی بیش‌ازپیش فولاد هرمزگان را داشته‌اند.

 

تاکید بر ظرفیت‌های

استان هرمزگان
مدیرعامل فولاد مبارکه درخصوص اهمیت دست‌یابی به اهداف گروه فولاد مبارکه در سال آتی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 50 درصد از تولید فولاد کشور در گروه فولاد مبارکه تولید می‌شود و اهداف بلندمدت شرکت در افق چشم‌انداز سال 1404 و دست‌یابی به ظرفیت 55 میلیون تن فولاد به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که این شرکت همچنان سهم خود را حفظ کند. بدون تردید یکی از شرکت‌هایی که می‌تواند در تحقق این هدف مؤثر باشد، فولاد هرمزگان است. وی از وجود ظرفیت‌های متعدد استان هرمزگان به‌ویژه در بخش صنعت فولاد به‌عنوان یکی از مزیت‌های اصلی توسعۀ این صنعت در این استان یاد و اضافه کرد: واقع‌ شدن فولاد هرمزگان در کنار سواحل خلیج‌فارس و بندرهای صادراتی برای صادرات محصولات تولیدشده یکی از ویژگی‌های بسیار مهم و ارزشمند این فولادساز ارزشمند کشور است.
او خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که مسئولین عالی‌رتبه همواره بر افزایش توان صادراتی کشور تأکید کرده‌اند، شرکت فولاد هرمزگان می‌تواند بیش‌ازپیش در بخش صادرات غیرنفتی، ارزآوری و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات گسترده‌ای ارائه کند.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیران و مسئولان محترم استان هرمزگان و با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در این استان خاطرنشان کرد: بدون‌شک با توسعۀ صنعت فولاد در استان هرمزگان شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی روزافزون، شکل گرفتن شرکت‌های پیمانکاری بیشتر و افزایش رونق اقتصادی در این منطقه خواهیم بود.

 

همۀ مسئولان

فولاد مبارکه را یاری کنند


مهندس عظیمیان با اشاره به کیفیت بالای محصولات فولاد هرمزگان و با تأکید بر این‌که نام و برند فولاد هرمزگان در داخل و خارج از کشور شناخته‌شده است افزود: با مطالعۀ طرح و برنامه‌ریزی بسیار دقیق و تأمین منابع مالی می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ظرفیت 10 میلیون تن فولاد که رئیس‌جمهور در بازدید از این استان بر آن تأکید کرد، دست‌یافت.  وی در ادامه اظهار امیدواری کرد با همکاری همۀ مسئولین ذی‌ربط بتوان عملیات توسعۀ فولاد هرمزگان را تا پایان خردادماه سال آتی وارد فاز اجرا ساخت و برای مردم شریف و زحمتکش خطۀ هرمزگان و اقتصاد کشور دستاوردهای بزرگی به ارمغان آورد.
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در همین راستا از همۀ مسئولان کشور و متخصصان حوزۀ صنعت فولاد و بازار سرمایه دعوت کرد تا گروه فولاد مبارکه را در تحقق این هدف بزرگ یاری کنند. به گفتۀ مهندس عظیمیان، شکل گرفتن شرکت‌های پیمانکاری متعدد و توانمند، گردش مالی فراوان نزد تولیدکنندگان، سازندگان و پیمانکاران و واحدهای تأمین‌کنندۀ خدمات و درنهایت صلابت بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد و رفاه اجتماعی بیشتر از مهم‌ترین دستاوردهای توسعۀ صنعت فولاد در استان هرمزگان خواهد بود. وی در بخش پایانی سخنان خود فرارسیدن فصل بهار و آغاز سال نو را پیشاپیش به همۀ مدیران، کارکنان و خانواده‌های فولاد هرمزگان و همچنین مسئولان و مردم شریف و خون‌گرم استان زرخیز هرمزگان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که در سال 98 با تلاش بیشتر و اتکا به توان جوانان مستعد کشور بتوان به آنچه شایستۀ این سرزمین باافتخار است، جامۀ عمل پوشاند.

دیدار با خانوادههای

شهدای شرکت
همچنین مهندس عظیمیان، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، هم‌زمان با روز گرامیداشت شهدا، با همراهی مهندس ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، با خانوادۀ شهدای فولاد مبارکه در هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کرد.
مهندس عظیمیان در این دیدار ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهیدان تصریح کرد: اقتدار، عزت، امنیت و آبروی ایران اسلامی از خون شهداست. وی گرامی داشتن یاد و خاطر شهدا، حفظ آرمان‌های مقدس آن‌ها و همچنین قدردانی از ایثارگران و جانبازان و ادامۀ راه این عزیزان را وظیفۀ همۀ آحاد جامعه دانست.
مدیرعامل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: شهدا با نثار جان خود و در راه حفظ استقلال کشور به بالاترین قلۀ انسانیت و قرب الهی رسیدند؛ ازاین‌رو ما نیز باید راه و روش آنان را همواره و در تمام مراحل زندگی سرلوحۀ امور قرار دهیم و برای حفظ ارزش‌های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکنیم. در این دیدار مهندس ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان نیز تأکید کرد: شهدا بهترین الگو برای ما هستند