مديرعامل شرکت فولاد مباركه اصفهان گفت: با خدمات شبانه‌روزی جايگاه فولاد مبارکه را در اقتصاد و صنعت کشور بالا خواهیم برد.

حميدرضا عظيميان،  در مراسم تکریم و معارفه مديران قدیم و جدید فولاد مبارکه اصفهان، اظهار کرد: با توفيق خداوند مسئوليت یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور به من واگذار شده است و امیدوارم بتوانم به خوبی این مسئولیت بزرگ را به سرانجام برسانم.

وي با اشاره به تلاش‌هاي مديران گذشته براي فولاد مباركه، از زحمات مهندس عرفانیان، هراتی نیک، اسلامیان، مرحوم رجایی و سمیعی نژاد و سبحانی و همچنين کارکنان، مشاوران و پیمانکاران اين صنعت قدرداني كرد.

مديرعامل شرکت فولاد مباركه اصفهان با تأکید بر اينكه صنعت فولاد مبارکه برگ زرینی در عملکرد جمهوری اسلامی است، گفت: در سایه تلاش مضاعف با توجه به کیفیت، کمیت، سلامت و شفافیت بتوانیم فولاد مبارکه را روز به روز بهتر و پیشرفته‌تر به جامعه بین‌الملل ارائه کنیم.

وي با بيان اينكه همواره سه فاكتور کارآیی، سلامت و شفافیت را مد نظر قرار داده‌ام، گفت: در ادامه کار باید به مسائل معیشتی پرسنل اهمیت دهیم و باتوجه به شرایط اقتصادی در کارخانه به موضوع ايمني توجه كنيم که حتی یک قطره خون نباید از بینی کسی بیاید و همه در سلامت کامل وظایف خود را انجام دهند.

عظيميان تصريح كرد: به طور قطع راهی که مدیران عامل قبلی و هیئت‌های مدیره در تعامل با مسئولان کشور، استان و شهرستان داشته‌اند را مدنظر قرار خواهم داد.

مديرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بيان اينكه در فولاد مباركه اقدامات بسيار بزرگي انجام مي‌شود، بر تعامل سازنده با مقامات استان و کشور تأکید كرد و گفت: با هم پوشانی و هم افزایی فولاد مبارکه را پيش خواهيم برد.

وي تأکید كرد: تاکنون هر گونه روند و دستورالعملی که در فولاد مبارکه وجود داشته را تداوم خواهيم داد و اگر قرار به تغییراتی باشد با همفکری مشاوران و کارشناسان انجام خواهد گرفت، هم‌چنین کارهای اساسی در فولاد بايد با قدرت و شدت ادامه يابد، تا زمانی که برای تکمیل اطلاعات از شركت نياز دارم به حداقل برسد.

شایان ذکر است، مراسم تکریم بهرام سبحانی- مدیرعامل پیشین فولاد مبارکه اصفهان و معارفه حمیدرضا عظیمیان به عنوان مدیرعامل جدید فولاد مبارکه برگزار شد.