آچاره

اپلیکیشن‌های خدماتی بسیاری برای خدمات منزل وجود دارند، اما آچاره امتحان خود را پس داده و رضایت بیشتر مشتریان را کسب کرده است. آچاره‌ای‌ها معتقدند که با اپلیکیشن درخواست خدمات آچاره برای هر مشکلی چاره‌ای وجود دارد. به نظافت منزل نیاز دارید؟ نظافت محل کار؟ نیاز به تعمیرات لوله‌کشی دارید؟ باغچه نظافت می‌خواهد؟ تعویض روغن ماشین در محل چطور؟ دنبال آرایشگاه خوب می‌گردی و پیدا نمی‌کنی؟! آچاره، چاره کار شماست. کافی است تا خدمت مورد نظر خود را انتخاب و مکان و زمان حضور متخصص را مشخص کنید و بقیه کارها را به آچاره بسپارید. نکته مهم دیگری که در این اپ وجود دارد این است که نـیروهــای خــدماتی و کارگرهای نظافت دارای گـواهی عــدم سـوء‌پـیشینه و عــدم اعــتیاد بوده و از دیگر فیلترهای تأیید صلاحیت آچاره عبور کرده‌اند.

داروکو

داروکو سامانه هوشمند تحویل اقلام دارویی آرایشی- بهداشتی است. داروکو صرفا یک سرویس حمل‌ونقل سفارش‌های دارویی -بهداشتی از داروخانه‌ها به سمت کاربران است و یک پلتفرم بین کاربران و داروخانه‌ها است. بدین معنی که داروکو داروخانه‌ای در سطح کشور ندارد، بلکه سفارشات مردم را دریافت می‌کند و برای داروخانه‌های طرف قرارداد خود می‌فرستد، پس از دریافت پاسخ از یکی از داروخانه‌ها، داروخانه سفارش مورد نظر را در پک‌های مخصوص داروکو قرار داده و برای آن فاکتور صادر می‌کند و آن را با مهر داروخانه مهر می‌کند و درنهایت به پیک داروکو تحویل می‌دهد و پیک داروکو سفارش را به دست کاربر می‌رساند. در صورتی که سفارش مورد نظر از نوع دارویی باشد، حتما نسخه پزشک لازم است و داروکو فقط به کاربران عزیزی که نسخه پزشک را داشته باشند، خدمات دارویی ارایه می‌دهد.

گاراژ

حتما تابه‌حال برایتان پیش آمده که خودرو شما به تعمیر نیاز پیدا کرده و این دغدغه را داشته‌اید که سرویس‌دهنده خدمات خودرویی بیابید که باکیفیت و قیمتی معقول خدماتش را ارایه دهد. «گاراژ» به‌راحتی این امکان را دراختیارتان قرار می‌دهد. با عضویت در سامانه هوشمند «گاراژ» به‌آسانی می‌توانید در هرجا، سرویس‌دهندگان خدمات خودرو در سطح شهر تهران را جست‌وجو کنید تا هم از خدمات لازم برای خودرو خود به بهترین‌ شکل بهره‌مند شوید و هم در وقت و هزینه‌ صرفه‌جویی کنید. «گاراژ» امیدوار است در آینده‌ای نزدیک، به‌ سامانه هوشمند جامع و کاربردی در صنعت خودرو تبدیل شود و با اجرای روش‌های نوین کسب وکار، نیازهای جامعه‌ امروزی را شناسایی کرده و با راه‌حل‌های مبتکرانه و خلاقانه در جهت رفع آنها گام بردارد.

درمانه

«درمانه» نخستین اپلیکیشن ساخته متخصصان داخلی است که تأثیر واقعی و کاربردی هوش مصنوعی بر پیشگیری و کمک به درمان بیماری‌ها را برای ایرانی‌ها به نمایش گذاشت. با این اپلیکیشن می‌توانید به کمک هوش مصنوعی و پیش از حاد شدن اوضاع، به وجود بیماری در جسم خود یا عزیزان‌تان پی برده و هرچه سریع‌تر برای درمان اقدام کنید؛ موضوعی که شاید بتواند جان‌تان را هم نجات بدهد.
هوش مصنوعی درمانه درست مثل یک پزشک واقعی، تلاش می‌کند که با دریافت پاسخ‌های شما به سوالاتش علایم را با اطلاعات خود مطابقت داده و بیماری احتمالی را تشخیص بدهد. البته این‌که چقدر به سوالات درست پاسخ داده باشید در نتیجه اثر مستقیم خواهد داشت. باید به این هم توجه کنید که ویزیت مجازی جایگزین پزشک نیست و در صورت حاد بودن شرایط حتما به پزشک مراجعه کنید.

پلاک

اپ پلاک هم یکی دیگر از اپ‌های خدماتی است، اما در ابتدای ورودش به این بازار به دلیل ارایه خدمات کارواش آنلاین در محل معروف و محبوب شد. پلاک، یکی از بزرگترین سامانه‌‌های درخواست آنلاین سرویس‌های خدمات در محل مانند نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی، کارواش سیار، سرویس خودرو، درخواست تعمیرکار، باربری، اسباب‌کشی است. تمامی مشتریان قبلی در پایان درخواست سفارش به متخصصان امتیاز می‌دهند و این موضوع به سایر مشتریان کمک می‌کند تا با استفاده از تجربیات سایرین و با آرامش خاطر، پلاک‌یار (متخصص) خود را انتخاب ‌کنند. همچنین مشتریان با استفاده از اپلیکیشن، کنترل کاملی از زمان سفارش تا پایان کار و ثبت نظر، خواهند داشت.

بیمیتو

اپلیکیشن بیمیتو (Bimito) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند در هر زمان و تنها با استفاده از گوشی خود نسبت به خرید آنلاین بیمه اقدام کنند. اپلیکیشن مذکور اطلاعات جامعی در رابطه با خدمات شرکت‌های بیمه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، بنابراین کاربر می‌تواند میزان پوشش، قیمت و کیفیت خدمات شرکت‌های بیمه مختلف را با یکدیگر مقایسه و مناسب‌ترین بیمه را خریداری کند. برای دسترسی به خدمات بیمیتو هم وب‌سایت و هم اپلیکیشن‌های موبایل این سرویس را در اختیار دارید. در حال حاضر هم بیمه‌های شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی و بیمه مسافرتی را می‌توانید به وسیله این سرویس خریداری کنید که بیمه عمر هم قرار است به‌زودی به خدمات آن اضافه شود.

علی‌بابا

امروزه به لطف اپلیکیشن‌های موبایلی برنامه‌ریزی برای سفر و خرید بلیت نسبت به گذشته بسیار آسان‌تر شده است. اپلیکیشن علی بابا (Alibaba) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به راحتی و در هر زمان به لیست پروازهای سیستمی و چارتری دسترسی داشته باشند و با کمترین هزینه بلیت مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. علی‌بابا به‌عنوان جامع‌ترین اپلیکیشن حوزه‌ گردشگری معرفی می‌شود که نه‌تنها به شما امکان خرید اینترنتی بلیت هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی و همچنین بلیت قطار را می‌دهد، بلکه فهرستی از هتل‌های سراسر کشور را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با خیال راحت، قبل یا هنگام سفر برای رزرو اینترنتی هتل اقدام کنید. خرید بلیت هواپیما و قطار، همچنین رزرو هتل با اپلیکیشن علی‌بابا دارای مزایایی است.

پیدو

دوران حمل گالون‌های بنزین در صندوق‌عقب خودرو یا گرفتن یک ظرف خالی در دست و ایستادن کنار خیابان برای دریافت چند لیتر بنزین به پایان رسیده است. یک اپلیکیشن روی گوشی موبایل‌تان نصب کنید و بعد هر کجا بنزین تمام کردید، با چند کلیک به اندازه ظرفیت باک خودروتان بنزین خریداری کنید و منتظر بمانید تا تانکر حمل سوخت از راه برسد؛ خیلی شیک و تمیز و راحت! اپلیکیشن پیدو ( Pido ) نخستین سیستم سوخت‌رسانی آنلاین در ایران است که در اواخر ‌سال گذشته به‌طور آزمایشی در منطقه ۲ تهران راه‌اندازی شد و اکنون در سراسر شهر تهران می‌تواند سوخت‌رسانی کند. نحوه کار پیدو تا حدود زیادی شبیه به تاکسی‌های اینترنتی است. کاربر از طریق اپلیکیشن کلاینتی که روی اسمارت‌فون خود نصب کرده است، مشخصات و موقعیت خودرو را مشخص و درخواست سوخت‌رسانی می‌کند. نزدیک‌ترین خودرو سوخت‌رسان نیز با تأیید دریافت این درخواست به‌سوی محل پارک خودروی کاربر حرکت می‌کند. البته کاربر می‌تواند پس از مشاهده قیمت و مسافت تصمیم بگیرد که درخواست سوخت‌رسانی اضطراری را تأیید یا رد کند.

ماهشی

ماهشی برای شما امکاناتی را مهیا می‌کند که به‌راحتی سالن زیبایی مورد علاقه خود را پیدا و رزرو کنید. ماهشی به‌عنوان یک اپلیکیشن آنلاین، مسیری را برای شما مهیا کرده است که پس از بررسی و انتخاب آرایشگاه مورد نظر، بتوانید براساس برنامه زمانی آرایشگاه و مناسب‌ترین وقت برای شما، آرایشگاه و آرایشگر مورد پسند خود را انتخاب و به‌صورت آنلاین رزرو کنید. کاربران ماهشی می‌توانند با جست‌وجو در نزدیک‌ترین محل به خود، سالن مورد نظر را انتخاب کنند و با بررسی قیمت‌ها، تصاویر و نظرات دیگران درباره خدمات سالن زیبایی از کیفیت آن مطمئن شوند. قرار نیست که شما برای آگاهی از جدیدترین سرفصل‌های زیبایی به زحمت بیفتید. ماهشی برای شما امکانی را فراهم آورده است که می‌توانید به‌روزترین اطلاعات و گزارش‌ها در حوزه بهداشتی - آرایشی را مطالعه کنید و خود را به‌روز نگه دارید. همچنین صاحبان سالن‌های زیبایی می‌توانند با استفاده از ماهشی، به مدیریت مشتریان و امور سالن‌ خود بپردازند و کسب و کار خود را با امکانات بی‌نظیر ماهشی توسعه دهند.

بخار

بخار یکی از نخستین و بزرگترین اَپ‌های خشکشویی در ایران است. از آنها درخواست کنید تا در منزل‌تان لباس‌هایتان را تحویل بگیرند و شسته‌شده، اتوشده و تمیز دوباره در منزل‌تان آنها را تحویل بگیرید. یکی از مهمترین نکات بخار این است که لباس‌هایتان را تنها ظرف ٢٤ساعت به شما تحویل می‌دهد. شما می‌توانید با اپلیکیشن یا سایت بخار پس از انجام مراحل ثبت‌نام به انجام سفارش‌های خود به همراه ریز جزییات آن بپردازید، این‌گونه که نوع لباس، نوع شست‌وشو، زمان دریافت و تحویل آن یا حتی نوع تحویل آن به‌صورت عادی یا فوری را انتخاب کنید تا تمامی مراحل قابل انجام روی اجناس به دلخواه شما انجام شود. پس از انجام تمامی مراحل و تکمیل ثبت سفارش، کارشناسان بخار در محل مورد نظر شما حاضر می‌شوند و البسه‌ها را از شما تحویل می‌گیرند و بعد از انجام کار در محلی که شما می‌خواهید آنها را تحویل می‌دهند.