به گزارش اقتصاد بازار به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌ زاده در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به بارش برف طی روزهای گذشته در اصفهان، اظهار کرد: مدیریت شهری از قبل درباره شرایط ناپایدار جوی اصفهان آگاهی داشت و بر این اساس کارکنان حوزه خدمات شهری با آمادگی کامل و حضور به موقع، به نمک‌پاشی و شن‌پاشی در معابر و گذرگاه‌ها اقدام کردند. 

او افزود: به‌رغم یخ‌بندان معابر با تلاش کارکنان خدمات شهری و همچنین رعایت شهروندان هنگام رانندگی و همت پلیس راهور، شاهد اتفاق ناگواری در شهر نبودیم و روزهای خوبی را سپری کردیم. 

شهردار اصفهان با اشاره به تعطیلی و دورکاری ادارات و سازمان‌ها در روزهای اخیر بر اساس ابلاغیه مدیریت بحران استان گفت: در این روزها بیشتر بخش‌های شهرداری برحسب وظیفه خود در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان تعطیل‌ نبودند که ضمن قدردانی از کارکنان و خانواده ایشان، به آنها خداقوت می‌گوییم. 

او خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل حمل‌ونقل عمومی، پاکبانان و کارکنان حوزه خدمات شهری در روزهای تعطیل هم مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، لذا من از زبان مردم از این افراد قدردانی می‌کنم.

اولویت‌سنجی برای تدوین بودجه ۱۴۰۲ 

شهردار اصفهان با اعلام اینکه شهرداری در حال تدوین برنامه بودجه ۱۴۰۲ است، تاکید کرد: در اولویت‌سنجی‌های انجام شده، همچنان مسائل زیست‌محیطی و حمل‌ونقل عمومی در اولویت برنامه و بودجه سال آینده قرار گرفته است. 

او افزود: شهروندان نیز ایده‌های خود را در زمینه ترافیک و حمل‌ونقل عمومی از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری اعلام کنند. 

قاسم‌زاده ادامه داد: همچنین از تمامی صاحب‌نظران، متفکران نخبگان و آحاد شهروندان درخواست داریم چنانچه نظر یا ایده‌هایی در زمینه ترافیک، حمل‌ونقل عمومی و بهبود شرایط آینده شهر دارند، از طریق سامانه ۱۳۷ به ما منتقل کنند.

برپایی ۱۲۸ جشن ویژه ولادت حضرت زهرا(س) 

شهردار اصفهان با بیان اینکه به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) ۱۲۸ جشن در شهر برگزار شد، گفت: در راستای ارج نهادن به مقام زن، طرح «مهمان مامان» جهت بهره‌مندی مادران و بانوان به همراه فرزندان آن‌ها از امکانات تفریحی و گردشگری شهر به صورت رایگان فراهم شد که طبق آمار ۵۳ هزار و ۵۰۰ نفر از بانوان از این طرح استفاده کردند. 

او افزود: با توجه به استقبال بانوان از طرح «مهمان مامان» زمان و سیستم‌های شهرداری جوابگوی این استقبال باشکوه نبود، لذا افرادی که بلیت‌های تخفیف‌دار تهیه کرده‌اند، می‌توانند در روزهای آینده از این امکانات تفریحی و گردشگری استفاده کنند.