اقتصادبازار: رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب از برگزاری دوره آموزشی دانستنی های ارتقاء در محیط کار خبر داد.
دکتر محسن حاج کاظمیان با بیان این مطلب گفت: درخشش و موفقیت در محل کار، هم در عرصه اجتماعی اهمیت دارد و هم در پذیرش اجتماعی مان تاثیر گذار است.
وی افزود: هشت ساعت حداقل زمانی است که هر یک از ما در محیط کار سپری می کنیم به عبارت روشن تر بخشی از زندگی ما در محیط کار و در کنار همکارانمان می گذرد و پس کار و پیشه ما علاوه بر منبع در آمد مشخص کننده سبک زندگی مان هم هست.
رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب با بیان اینکه چگونه در کمترین زمان در محل کار خود پیشرفت کنیم، چگونه با روسای خود تعامل سازنده داشته باشیم، چگونه یک سازمان را راهبری کنیم و فرآیند ارتقا یک کارشناس به یک مدیر از جمله مباحثی است که در این دوره مطرح خواهد شد.
وی ادامه داد: مرکز آموزش های آزاد دانشگاه انتخاب در جهت آموزش های کاربردی و مهارت محور با هدف افزایش کسب درآمد متقاضیان اقدام به برگزاری دوره های کوتاه مدت نموده است.
دکتر محسن حاج کاظمیان افزود: تاکنون دوره های آموزش نرم افزارهای پژوهشی، اصول و فنون مذاکره، خلاقیت در کسب و کار و زبان بدن و دوره های فنی و مهندسی در مرکز آموزش های آزاد گروه انتخاب برگزار شده است.
گفتنی است این دوره چهارشنبه 13 آبان از ساعت 16 در محل دانشگاه انتخاب واقع در خیابان پروین نبش عسکریه اول برکزار می شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 09136484880 تماس حاصل نمایند.