اقتصاد بازار: وزیر نیرو در پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی،گفت: همت بلند، نگاه تیز بینانه وهدایت هوشمندانه ایشان در پایه گذاری زیربناهای اصلی توسعه کشور، از جمله خدمات این مرد بزرگ است.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار به نقل از وزارت نیرو، حمید چیت چیان وزیر نیرو در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت وزیر نیرو، آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون

ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام راحل و رهبرمعظم انقلاب، مبارز نستوه و عالم بزرگ که به حق یکی از استوانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، تاسف و تاثر وصف ناپذیر اینجانب و همکارانم را در وزارت نیرو برانگیخت.

نقش بی بدیل و انکار ناپذیر این شخصیت برجسته در پیشبرد و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی، فرماندهی هوشمندانه و کم نظیر ایشان در دوران دفاع مقدس و مجاهدت خستگی ناپذیر در سازندگی، آبادانی و سرافرازی ایران اسلامی در سالهای پس از جنگ و در دوران سازندگی، بخصوص همت بلند، نگاه تیز بینانه وهدایت هوشمندانه ایشان در پایه گذاری زیربناهای اصلی توسعه کشور، از جمله خدمات این مرد بزرگ است که هیچگاه از حافظه تاریخ و مردم این مرز و بوم زدوده نخواهد شد و همواره از او به نیکی یاد خواهد شد.

اینجانب و تمام همکارانم در صنعت آب و برق، این ضایعه دردناک و جبران ناپذیر را به محضر مقام معظم رهبری و به همه مردم شریف و هوشیار ایران، بخصوص خانواده مکرم آیت الله هاشمی رفسنجانی تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمت، مغفرت وآرامش روح آن عزیز از دست رفته را خواستارم.