اقتصاد بازار: رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق‌های بازرگانی می‌توانند با همکاری یکدیگر زمینه تبادل گردشگر داخلی و همچنین برگزاری تورهای صنعتی بین اعضای یکدیگر را فراهم کنند.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، عبدالوهاب سهل‌آبادی در دیدار با رییس و دبیر کل اتاق بازرگانی همدان، اظهار داشت: هر یک از اتاق‌های بازرگانی دارای تجربه‌های ارزشمندی‌اند که با اشتراک‌گذاری بین یکدیگرمی توانند به توسعه اقتصادی استان‌ها و کشور کمک کنند.
وی خواستار برگزاری تورهای صنعتی با مدیریت اتاق‌های بازرگانی در سایر استان‌ها شد و گفت:شناسایی فرصت‌های تجاری و آشنایی با ظرفیت‌های تولیدی و بازرگانی استان‌ها می‌تواند به توسعه فعالیت‌های اقتصادی اعضای اتاق کمک کند.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی بازرگانان کوچک اتاق بازرگانی اصفهان در زنجان، گفت: اتاق اصفهان با ابداع دوره آموزشی بازرگانان کوچک باهدف فرهنگ‌سازی تجارت و کارآفرینی در بین کودکان و نوجوانان زمینه ظهور استعداد و شکوفایی آنان را فراهم می کند.
رییس اتاق بازرگانی همدان در این دیدار با اشاره به توانمندی استان اصفهان در عرصه صنعتی و کشاورزی، گفت: اصفهان به‌عنوان کلان‌شهر در بخش صنعتی، کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های بسیاری کسب کرده است.
علی‌اصغر زبردست خواستار استفاده اتاق‌های بازرگانی از تجارب اتاق بازرگانی اصفهان شد و گفت: راه‌اندازی spx ITDO نشان از هوشمندی این اتاق در توسعه کسب‌وکار اعضایش دارد.
محمود اقارب پرست قایم مقام دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به فعالیت مرکز پیمانکاری فرعی(spx) و دفتر توسعه سرمایه‌گذاری و فناوری اصفهان(ITDO)، بیان داشت: حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان اصفهان از جمله فعالیت‌های این دو مرکز مستقر در اتاق است.