اقتصاد بازار: رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی به‌عنوان یک صندوق حمایت‌کننده از ایده و نوآوری باید حمایت بیشتری از جوانان کند.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان روز چهارشنبه به نقل از سید عبدالوهاب سهل‌آبادی اضافه کرد: جوانان به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه جامعه همواره در انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس ،دوران سازندگی و در همه عرصه های ملی و مذهبی نقش‌آفرینی ویژه ای داشته و دارند.
وی که در دوازدهمین جلسه شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان سخن می گفت، افزود: این صندوق باید حمایت بیشتری از جوانان کند و به‌جای سپرده‌گذاری منابع در بانک‌ها، به طرح‌های خلاق تسهیلات ارائه کند.
سهل آبادی گفت: نهال جوانان دراتاق بازرگانی اصفهان به ثمررسیده است و بخش جوانان به‌ عنوان یکی از بخش‌های موثر و فعال اتاق بازرگانی طی سال جاری بوده است.
وی تاکید کرد: تربیت یکهزار بازرگان برای آینده اقتصاد استان از برنامه‌های اصلی شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی است.
رئیس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه از برگزاری 45 رویداد در سال 95 از سوی معاونت جوانان خبر داد و گفت: هفت کمیته تخصصی ذیل شورای عالی جوانان فعالیت می‌کند و تمام رویدادهای برگزارشده از طریق کمیته‌ها دنبال می‌شود.
امیرکشانی از استقبال سایر اتاق‌های بازرگانی برای برگزاری دوره بازرگانان کوچک خبر داد و گفت: کمیته بازرگانان کوچک معاونت پس از برگزاری دومین دوره در اصفهان، نخستین دوره را در اتاق بازرگانی زنجان برگزار کرد.