رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر اینکه استان اصفهان دیگر کشش ایجاد کارخانه ندارد، گفت: صنعت گردشگری به عنوان مزیت استان مورد توجه فعالان اقتصادی و مسئولان دولتی قرار گرفته است.
به گزارش اقتصادبازار به نقل از ایمنا سیدعبدالوهاب سهل آبادی در سمینار گردشگری و اثر آن در توسعه پایدار، اظهار داشت: اتاق بازرگانی با شعار اتاق برای همه و همه برای نجات اقتصاد در ترویج صنعت گردشگری در اصفهان از هیچ فعالیتی فروگذار نبوده است.

وی افزود: توسعه فرودگاه اصفهان به عنوان یکی از زیرساخت های گردشگری همواره مورد توجه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان بوده و در این راستا فعالیت های قابل توجهی صورت گرفته است.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان مهمترین موضوع گردشگری را برند شهری اصفهان عنوان کرد و گفت: انتخاب برند شهری پس از دو سال فعالیت پیگیر توسط کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق صورت گرفت و به زودی رونمایی می شود.

اصفهان دیگر کشش ایجاد کارخانه ندارد

وی با تاکید بر اینکه استان اصفهان دیگر کشش ایجاد کارخانه ندارد، گفت: صنعت گردشگری به عنوان مزیت استان مورد توجه فعالان اقتصادی و مسئولان دولتی قرار گرفته است.

وی گردشگری سلامت را یکی دیگر از مزیت های اصفهان برشمرد و گفت: کشورهای عربی و اسلامی می تواند کشورهای هدف گردشگری سلامت اصفهان شوند و با راه اندازی شهرک سلامت می توان گردشگران قابل توجهی در این زمینه جذب کرد.

سهل آبادی خواستار استفاده از فرصت های پیش آمده برای استان توسط فعالان اقتصادی شد و گفت: استان اصفهان بیشترین مالیات را در بین استان ها پرداخت می کند و بیشترین نرخ بیکاری را دارد و چنانچه از پتانسیل ها استان استفاده شود شاهد کاهش نرخ بیکاری خواهیم بود.