دبیر کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری و توسعه روابط خارجی اتاق بازرگانی اصفهان از معرفی ۱۲۰ فرصت سرمایه گذاری در نهمین نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۷ خبر داد.
به گزارش اقتصادبازار به نقل از ایمنا بهمن پرویزی با اعلام این خبر، گفت: استان اصفهان در این نمایشگاه در قالب فضایی ۳۰۰ متری طرح ها و فرصت های سرمایه گذاری در بخش های صنعتی، کشاورزی، گردشگری، خدمات فنی و مهندسی و ساختمان را ارایه می کند.

وی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی، استانداری اصفهان، مرکز خدمات سرمایه گذاری، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت نمایشگاه های بین المللی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، شهرداری خمینی شهر و هفت شرکت بخش خصوصی در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

دبیر کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری، تامین مالی و توسعه روابط خارجی اتاق بازرگانی اصفهان اضافه کرد: اتاق بازرگانی برای دومین سال متوالی است که در این نمایشگاه با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی شرکت می کند.

وی افزود: اتاق بازرگانی اصفهان در نهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور که در کیش برگزار می شود، ۱۲۰ طرح سرمایه گذاری را با عنوان «اصفهان مقصد جدید سرمایه گذاران» با همکاری سازمان های دولتی ارایه خواهد کرد.

گفتنی است نهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور با همراه چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی ۸ الی ۱۱ آبان در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برپا خواهد شد.