در حال حاضر می‌توان گفت خودروهای چینی بازار ایران را قبضه کرده‌اند و از فروش بالایی برخوردار هستند؛ این موضوع هم به دلیل افزایش تولید خودروهای چینی و قیمت مناسب آنها نسبت به سایر برندهای خارجی است. در این شرایط، هر از چند گاهی شاهد ورود یک خودروی جدید از چین به کشورمان هستیم و هر روزه به تنوع این خودروها افزوده می‌شود.

بررسی‌های میدانی از بازار خودرو حاکی از آن است که جیلی GC6 اتوماتیک با قیمت ۴۸ میلیون تومان، لیفان X60 اتوماتیک ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، جک J5 اتوماتیک ۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و جک S5 اتوماتیک ۱۰۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

همچنین MVM S 110 کامفورت در بازار با قیمت ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، MVM S 110 لاکچری با قیمت ۳۰ میلیون تومان، MVM 550 اتوماتیک با قیمت ۶۲ میلیون تومان و MVM X22 اتوماتیک با قیمت ۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در همین حال، در بازار خودرو چری آریزو۵ حدود ۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، چری تیگو۵ جدید (Luxury) 92 میلیون تومان، چری تیگو ۵ جدید (Excellent) 98 میلیون تومان، هایما اس۷ فول‌اتوماتیک ۷۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، هایما اس۷ توربو فول‌اتوماتیک ۹۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، چانگان CS35 دنده‌ای ۵۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و چانگان CS35 اتوماتیک ۶۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.