عیسی امامی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران اظهار داشت : یکی از اهداف اصلی این بانک، ترویج سنت قرض الحسنه در کشوراست که این امر تنها با استقبال مشتریان میسر خواهد شد.

وی افزود: این بانک با همراهی و همدلی هموطنان عزیز و اعتقاد زیادی که به قرض الحسنه دارند، می تواند با تخصیص بهتر منابع در سطوح جامعه خدمات رسانی نماید و قطعا در آینده ای نزدیک می تواند قدم های بلندتری در راستای کمک به اقتصاد کشور درعرصه های مختلف بردارد.

عیسی امامی، عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران در استان اصفهان را مطلوب و مثبت ارزیابی نمود و گفت: تا پایان سال انتظار می رود به اهداف  تعیین شده در جذب منابع و وصول مطالبات برسیم. وی با اشاره به پتانسیل قابل توجهی که بانک در استان اصفهان بلحاظ نقدینگی در بین کلان شهرها دارد، گفت: می توانیم سهم بیشتری از بازار را تصاحب کنیم و به درصد بالاتری از مردم کشورمان خدمات بانکداری اسلامی ارائه نمائیم.

وی، تقویت بانکداری الکترونیک به منظور حذف تردد مشتریان به شعب را موجب صرفه جوئی در زمان و هزینه ها دانست و تاکید کرد: استقرار شعب بانک در مکان های پررفت وآمد و با دسترسی آسان مشتریان در نقاط مختلف شهر از مهمترین اهداف مدیران این بانک می باشد .

درادامه، اسفندیاری مدیر شعب استان اصفهان با ارائه گزارشی از عملکرد شعبه غدیر، بیان داشت: از تمام پتانسیل های موجود به منظور خدمات رسانی با کیفیت بالا و جلب رضایتمندی بیشتر مشتریان استفاده خواهیم نمود.

گفتنی است، شعبه غدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان در مکانی پرتردد با فضایی بزرگتر از شعبه قبلی در مقابل ورزشگاه تختی اصفهان افتتاح گردید.