علیرضا تابش در مراسم چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در حالیکه استقبال از جشنواره در فضای مجازی را فوق العاده توصیف کرد، گفت: این پایان و اختتامیه تازه شروع کار ما با شما نوجوانان در عرصه فیلمسازی برای کودک است. سال گذشته بزرگداشت خانم جواهریان را داشتیم و امسال بزرگداشت استاد ابراهیم فروزش و استاد کامبوزیا پرتوی، این بزرگداشت‌ها به این معنا است که شما کودکان و نوجوانان بدانید چه مسیر طولانی درپیش دارید و این اساتید چه راه طولانی و سختی را طی کرده اند و چه فیلم هایی توسط آنها ساخته شد است.

وی گفت: جشنواره متفاوتی را می گذرانیم، حس و حالی که شما به ما انتقال دادید بسیار خوب و با انگیزه بود . هدف اصلی ما استعدادیابی است، شما در طی این چند روز زیر نظر اساتید بسیار مجرب آموزش های لازم را دیدید و کم کم وارد صنعت سینما خواهید شد و باید بعد از این با شناخت کافی از ژانرهای سینمایی و ایده‌هایی که دارید برای ساخت فیلم به ما مراجعه کنید و ما را در کنار خود ببینید تا به سمت سینمای حرفه ای بروید.

دبیرسی و سومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: یکی از دغدغه‌های ما قبل از شروع جشنواره بازخورد و استقبال از برگزاری مجازی جشنواره بود که خوشبختانه این اسقبال و نشاطی که می‌بینم ما را امیدوار کرد.

تابش اظهار کرد: امیدوارم این امیدی که به ما می‌دهید هر سال پرنشاط تر و بالنده تر شود و به انسان‌های موفق و فیلمسازانی ارزشمند در کشورمان تبدیل شوید.