مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ضروری است که پیگیری برای صدور اسناد مالکیتی برای موقوفات در استان اصفهان مورد توجه ویژه قرار گیرد.
به گزارش اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک در آئین تکریم ومعارفه معاونت حقوقی این اداره کل ضمن تسلیت ایام فاطمیه با بیان اینکه در بررسی عملکرد ادارات اوقاف در استان اصفهان برخی از اقدامات مطابق با برنامه و برخی از اقدامات نیاز به تسریع بخشی دارد، اظهار داشت: ضروری است که همه اقدامات تکلیف شده در دستور کار قرار گیرد تا در کارنامه اجرایی استان اقدام انجام نشده نداشته باشیم.
وی با بیان اینکه حفظ جایگاه استان اصفهان در کشور در زمینه اقدامات اوقافی باید همچنان بالا باشد، اضافه کرد: در این زمینه صدور اسناد مالکیتی و همچنین تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگی باید با جدیت دنبال شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون در معاونت حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه کمال اهتمام و توجه در این جایگاه را داشتیم، ابراز داشت: پاکدستی، حسن امانتداری، سعه صدر و تبحر و خبره بودن در قانون از مهم ترین ویژگی‌های حجت الاسلام نصر اصفهانی بود که همواره در این زمینه وی قابل تقدیر بوده است.
وی با بیان اینکه معاون حقوقی سابق اداره کل اوقاف همواره پشتیبان مناقع اوقاف بوده است، ادامه داد: در این زمینه باید در ادامه راه نیز از تجربیات وی استفاده کنیم.
حجت الاسلام بلک با بیان اینکه همشرایط کارهای اداره و وسعت کار و مذاکراتی که با آقای نصراصفهانی داشتیم این شرایط پیش آمد که از زحمات حجت الاسلام توسلی نیز استفاده کنیم، تصریح کرد: استفاده از تیم وی نیز در ادامه راه مورد توجه خواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت ارائه برنامه شهرستان‌ها در بازه زمانی مشخص ابراز داشت: همچنین ضروری است که برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان از بستر فضای مجازی نیز استفاده شود.
گفتنی است در این آئین از زحمات حجت الاسلام محمود نصر اصفهانی تجلیل و حجت الاسلام اصغر توسلی به عنوان معاون امور ثبتی وحقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان معرفی شد.