شهردار اصفهان از بهره برداری سالن گلستان شهدای اصفهان در روزهای آینده در مجاورت گلستان شهدا خبر داد.

به گزارش اقتصاد بازار به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی با بیان تسلیت وفات حضرت زینب (س) و سالروز شهادت حاج حسین خرازی اظهار کرد: همزمان با میلاد مسعود مولای متقیان، هفتادمین مراسم افتتاحیه شهرداری اصفهان در دوره پنجم مدیریت شهری با شعار " اصفهان در مسیر امید" به افتتاح پروژه بزرگ تابان و آسمان و احداث پل آفتاب در جاده فرودگاه در حوزه شهرداری منطقه 10 و 14 اختصاص داشت.

وی افزود: ورود خودروهای سنگین جان مردم خیابان های زینبیه، بعثت، سه راه نقشینه، میدان جوان و دیگر خیابان ها را تهدید می کرد و هر ساله حدود 12 نفر جان خود را از دست می دادند اما اکنون احداث خیابان های تابان و آسمان ترافیک را از شهر خارج کرد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: همچنین پل آفتاب یکی از نقاط مهم حلقه حفاظتی با بزرگراه شهید اردستانی با جاده فرودگاه است که روز گذشته به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

وی افزود: مجموعه پل های شهید سلیمانی در انتهای کارخانه قند در حال پیشرفت است و در نقطه دیگر حلقه حفاظتی آخرین قسمت بتن ریزی مجموعه پل های شهید سلیمانی انجام شد تا طبق زمان بندی تا آخر سال این پروژهبهره برداری و افتتاح شود.

نوروزی با بیان اینکه بهره برداری آتی از طرح های عمرانی شهر اصفهان بهسالن گلستان شهدا اختصاص دارد، گفت:این سالن توسط شهرداری در کنار گلستان شهدا برای خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران ساخته شده است؛ شهرداری اجازه نداد این پروژه که آرزوی چهل ساله مردم اصفهان بود، در روزهای سخت متوقف شود و با روزهایی که با سالگرد شهادت بسیاری از شهدای سرافراز همزمان شده است این سالن در اختیار مردم اصفهان قرار خواهد گرفت.