به گزارش اقتصاد بازار، مراسم معرفي مدیرعامل جدید و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت پتروشیمی اصفهان با حضور اعضای هیئت‌مدیره جدید و مدیران و روسای اين شرکت در سالن صدف پتروشيمي اصفهان برگزار شد.

دراين مراسم مرتضي ابراهیمی مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان و رئیس هیئت‌مدیره شرکت پتروشیمی اصفهان، ضمن تشکر و قدردانی از خدمات و تلاش‌های ارزنده اعضای هیئت‌مدیره در دوران تصدی مدیریت پيشين شرکت (آقایان ترکان،براتی و پورسینا) و بازگرداندن حقوق و جایگاه این شرکت، به سوابق مديرعامل جديد شركت؛ سيد مصطفي الهي به‌عنوان يكي ازمدیران باتجربه و باسابقه در صنعت نفت اشاره و ابراز امیدواری كرد:انشاا... در دوران مدیریت ایشان، به اهداف تدوین‌شده و تعالی شرکت دست خواهيم يافت.

سيد مصطفي الهی مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، این ماه را منشأخیروبرکت برای شکوفایی و رشد و سرآمدی شرکت پتروشیمی اصفهان دانسته و با اشاره به سوابق مدیران و نیروهای فعال و کارآمد در این شرکت، ضمن قدردانی از مدیران عامل در سال هاي گذشته و همکاران ايشان، اظهار امیدواری كرد که با ياري خداوند منان وبا کمک نیروی انسانی دلسوز و متعهد این شرکت که از سکان‌داران اصلی هستند و همچنین با حمایت و مساعدت‌های مدیران شرکت پالایش نفت اصفهان، پیوند پتروشیمی و پالایشگاه اصفهان، محکم‌تر از قبل خواهد شد.

وي افزود: به‌طور حتم با بهره‌گیری از تجربیات و تعاملات دوسویه و هم‌افزایی دو شرکت می‌توانیم باارزش‌های افزوده جدید در شرکت پتروشیمی اصفهان، منابع مالی بیشتری ایجاد نماییم و دانش و تجربیات خویش را به نسل‌های آینده و نیروهای کارآمد جدید انتقال دهیم.

الهي در ادامه بابیان اينكه تکالیف مجمع عمومی چراغ راه و انجام آن، وظیفه همه ماست، اجرایی شدن پروژه‌ها و طرح‌های جامع بهینه‌سازی شرکت رااز گام‌های پیش رو و اقدامات مؤثری برشمرد که باید هر چه سریع‌تر آغاز و پیگیری گردد.

گفتني است پیش‌ازاین اكبر تركان مديرعامل شركت پتروشيمي اصفهان بود. شرکت سهامی پتروشیمی اصفهان، اولین تولیدکننده محصولات آروماتیک در ایران، یکی از طرح‌های ملی و مهم دهه اول انقلاب است که در سال ۱۳۷۱ باهدف تولید بیش از 300/000تن مواد آروماتیک در سال شامل بنزن، تولوئن، ارتوزایلین، پارازایلین و مخلوط زایلین به جمع واحدهای تولیدی کشور پیوست. این مجتمع از واحدهای زیربنائی کشور بوده و محصولات آن به‌عنوان خوراک صنایع پایین‌دستی نظیر شوینده‌ها، پلاستیک‌ها،‌ الیاف پلی‌استر، نرم‌کننده‌های پـلاستیکی، رنگ‌سازی و صنایع نظامی به‌کاربرده می‌شود.