به گزارش اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی اصفهان سیتی سنتر، محمد پناهی نژاد، مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر درباره تفاوت این پردیس با دیگر سینماهای سطح کشور می گوید: تجهیزات سینمایی که ما در حال استفاده از آن هستیم، جدیدترین تجهیزات مورد استفاده در سینماهای روز دنیاست، به طور نمونه ما از سرور های پروژکتور های Dلیزری استفاده می کنیم که به سبب قیمت های بسیار بالای آنها در دیگر سالن های سینمایی کشور بکار نمی رود وی ادامه می دهد: برای مثال تفاوت پروژکتور های لیزری با لامپی این است که کیفیت تصویر به مرور زمان در پخش لیزری تغییر نمی کند و همچنان با کیفیت بالای اولیه پخش فیلم ادامه می یابد، درحالی که در پروژکتور های لامپی پس از گذر زمان این کیفیت پخش به مرور کم و کمتر می شود.

پناهی نژاد با بیان این موضوع که سیستم صوت پردیس سینمایی سیتی سنتر نیز متفاوت از دیگر سینماها عمل می کند، اضافه کرد: به طوری که در دیگر سینماها از سیستم دالبی استفاده می شود اما ما از کیفیت دالبی اتموس بهره می بریم که تعداد خروجی های صوت را خیلی بیشتر کرده و از زوایای مختلف صداهای یک فیلم را در سالن می تواند پخش کند.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر به کیفیت سالن های اکران نیز اشاره کرده و می گوید: سالن های مجموعه، از نظر ساختاری و ارتفاع، کاملا استاندارد طراحی شده اند و صندلی های ارگونومیک که راحتی استفاده افراد را افزایش می دهد نیز از دیگر نقاط قوت این پردیس سینمایی به شمار می رود. وی ادامه می دهد: درباره فضاهای مشاع و گالری هم در استان همانند سیتی سنتر وجود ندارد، همچنین در کشور هم جزو سه سینمای برتر از این حیث هستیم و مردم براحتی می توانند در زمان های مختلف در سینما حضور داشته و در شرایط کرونایی امروز، نگرانی بابت فشار جمعیت و تجمع زیاد نداشته باشند.

محمد پناهی نژاد ضمن تاکید بر این نکته که شیوع کرونا آسیب قابل تاملی به سینماهای کشور وارد کرد، خاطر نشان می کند: در ایام کرونا هم بجز زمان تعطیلی های کرونایی سینماها، ما با چند کار مختلف و متنوع، کارمان را پیش بردیم و بیشترین قدرتمان را روی سانس های اختصاصی و خانوادگی گذاشتیم. وی ادامه می دهد: ما برای اینکه افراد با خیالی آسوده تراز کرونا به سینما بیایند، سالن های کوچک مان را برای استفاده یک جمع خانوادگی یا دوستانه اختصاص دادیم؛ همچنین سعی کردیم با اجرای برنامه های جمعی مانند تحلیل و نقد فیلم ها و برنامه هایی از این دست، رونقی که در سینما از نظر مالی نیاز داشتیم را ایجاد کنیم تابتوانیم از این شرایط نیز عبور کنیم.

پناهی نژاد با اشاره به برنامه های آینده پردیس سینمایی سیتی سنتر می افزاید: در دوسه ماه اخیر و با فیلم های جدیدی که وارد چرخه اکران شده اند شرایط بسیار بهتر شده است. البته هنوز هم تا بازگشت به زمان قبل از کرونا فاصله داریم اما حداقل فیلم ها با یک سوم ظرفیت درحال اکران در سانس های مختلف هستند و این برای شرایط فعلی قابل قبول است. وی ادامه می دهد: همچنین در یکی دوماه آتی نیز با فیلم های شیشلیک و قهرمان، امیدواری بالاتری نسبت به فروش بیشتر گیشه داریم،تا با بهبود هرچه بیشتر شرایط میزبان جشنواره فیلم فجر امسال باشیم.

پناهی نژاد در پایان نیز برنامه ریزی اصلی پردیس سینمایی مجموعه اصفهان سیتی سنتر را میزبانی از جشنواره فیلم کودک و نوجوان و همچنین میزبانی از جشنواره مهم فیلم فجر بر می شمارد