به گزارش اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، به منظور اجرای طرح تبیین "روایت جهاد، رقابت خدمت"؛ مدیر کل دفتر امور استان ‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و رضا برزوییان دبیر شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت در اصفهان، گفتگو کرد.

دکتر  حبیب اله جلیلی مدیر کل دفتر امور استان ها هدف از برگزاری این نشست را ارزیابی عملکرد مدیران عضو شورای هماهنگی استان عنوان کرد و افزود: ارزیابی  استان های بر اساس  برنامه های اولویت دار وزارتخانه که به استانها ابلاغ شده است انجام می شود.

وی  در ادامه اجرای طرح تبیین "روایت جهاد ، رقابت خدمت" را  اقدامی مؤثر برای رسیدن به یک فهم مشترک در جهت ارتقای عملکرد  شورای هماهنگی مدیران استانی، رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف از طریق هم افزایی و تبدیل  مصوبات  شاخص شورای هماهنگی استانها به الگوی  قابل اجرا در کشور عنوان کرد.

این مقام مسئول همچنین گفت:  انتظار داریم جلسات شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌ های تابعه در استانها با حضور مقامات استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی  با نگاه رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف به صورت منظم و هدفمند  برگزار شود.

جلیلی روایت جهاد را گفتمان و رویکرد مؤثر همه ی مدیران امروز در سطح وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و افزود: تشریح  فعالیت ها و اقدامات به منظور ترغیب و ایجاد رقابت بین مدیران در ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

در این جلسه میثم مداحی  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به گستردگی جامعه مخاطب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اصفهان، مسائل عمده و اصلی اصفهان را در حوزه های تامین اجتماعی، صندوق های بازنشستگی، آموزش  نیروی کار ماهر ف روابط کار، اشتغال و کارآفرینی ، تعاون، و سایر بخشهای مربوطه مطرح کرد.

مداحی  ضمن تبیین اقدامات و تلاش های صورت گرفته طی مدت زمان انتصاب وی تاکنون، تدوین شاخص های ارزیابی استان ها را دارای اهمیت خواند و خواستار توجه به گستردگی جامعه مخاطب در استانها و میزان  ظرفیتها و محدویت های  هر استان در شاخص های ارزیابی شد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و تعداد قابل توجه نمایندگان  اصفهان در مجلس، گزارشی از جلسات و تعاملات برقرار شده با نمایندگان استان اصفهان و نتایج حاصل از آن در  بهبود روند  ارائه خدمات به مردم ارائه کرد.

شایان ذکر است در این نشست عملکرد سه ماهه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اصفهان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.