به گزارش  اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، محسن قدیری با حضور در بین کارکنان شرکت “مشعل پویا”، از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان، این شرکت‌ را یکی از مهمترین شرکت‌های تازه تاسیس دانست و اظهار داشت: برای این شرکت ۱۰ زیر مجموعه تعریف شده و قرار است وابستگی‌های ما را در زمینه تجهیزات و ابزار دقیق به تولیدات خارجی به صفر برساند.
خرید زمین ۴۰ هکتاری برای شرکت مشعل پویا
وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی همه بخشهای شرکت “مشعل پویا” زمینی ۴۰ هکتاری را خریداری کرده‌ایم، ادامه داد: تولید تجهیزات ابزار دقیق و سیستم کنترل، تولید تجهیزات برق صنعتی و تولید باتری‌های شارژ سریع از جمله خدماتی است که توسط شرکت “مشعل پویا” ارائه خواهد شد.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه در برنامه چشم انداز شرکت “مشعل پویا” همه بخش‌های زیر مجموعه تا سال ۱۴۰۴ بهره برداری خواهد شد، ابراز داشت: با بهره برداری از این مجموعه می‌توان تجهیزات مورد نیاز همه شرکتهای نفتی کشور را در این هلدینگ تامین کرد.

کاهش ۴۰۰ میلیون دلار هزینه‌‌های پالایشگاه اصفهان با راه‌اندازی کامل مجموعه مشعل پویا
وی با بیان اینکه با بهره برداری کامل از شرکت “مشعل پویا”۴۰۰ میلیون دلار هزینه‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان کاهش مییابد، اضافه کرد: این امر تنها با همکاری و تلاش همکارانم ممکن خواهد بود.
وی گفت: برنامه ما ایجاد برند ملی شرکت “مشعل پویا”است، حدود ۳ تا ۵ درصد از شرکت‌های جدید ما مربوط به ابزار دقیق، رآکتورها، مبدل‌ها و … است که قرار است همه این تجهیزات در این شرکت تولید شوند.
قدیری با بیان اینکه در برنامه‌ریزی صورت گرفته تولید در شرکت “مشعل پویا” مطابق با استانداردهای روز دنیا خواهد بود، ادامه داد: ما در نظر داریم در آینده نزدیک زیرساخت‌های خودروهای هیبریدی را ایجاد کنیم چرا که دنیا به این سمت حرکت کرده و ما نیاز به فست شارژرها خواهیم داشت.
وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده ۱۵ میلیون دلاری برای خرید ابراز دقیق و تجهیزات برای شرکت “مشعل پویا”ادامه داد: این شرکت آینده بسیار درخشانی دارد.

قدیری در خصوص قرارداد شرکت‌های زیرمجموعه پالایشگاه که مورد سوال بسیاری از کارکنان شرکت “مشعل پویا”نیز بود، اظهار داشت: باید توجه داشت که همه کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان میتوانند در صورت تمایل بعد از یک سال به پالایشگاه بازگردند؛ امنیت شغلی کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان تضمین می‌شود.
اجرای طرح تحول درمان بر ای پرسنل و خانواده‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در ادامه با اشاره به اجرای طرح تحول درمان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: ۱۴ درصد از کارکنان ما تحت پوشش درمان وزارت نفت بودند و به شدت از روند ارائه خدمات گلایه داشتند، با دریافت مصوبه از هیات مدیره از تحت پوشش وزارت نفت خارج و امروز با ۲۰ هزار مرکز درمانی در سراسر کشور قرار داد داریم که موظف هستند به صورت ۲۴ ساعته ودر هر هفت روز هفته به پرسنل و خانواده‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان خدمات بدهند.
وی اضافه کرد: برای حل مشکل مسکن کارکنان شرکت نفت اصفهان نیز زمین‌هایی را شناسایی و در حال رایزنی برای خرید و ساخت مسکن هستیم.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در ادامه با اشاره به اهمیت دادن به بانوان در این هلدینگ اضافه کرد: ما شرکت اکسیر ایرانیان را تنها با بکارگیری بانوان راه اندازی کرده‌ایم و شعار زن، زندگی آزادی را به بهترین شکل تحقق بخشیدیم.
وی تاکید کرد: ما با قدرت به جلو حرکت خواهیم کرد و حرف اول را در منظقه خواهیم زد.

 

تحولی بزرگ در سیستم درمان پرسنل و خانواده های آنها

محسن قدیری با اشاره به اجرای طرح “تغییر پوشش بیمه درمانی پرسنل رسمی و تکمیل درمان همه پرسنل هلدینگ پتروپالایش اصفهان”، اظهار داشت: باید توجه داشت که ۱۲ درصد از پرسنل هلدینگ پتروپالایش اصفهان تحت پوشش بیمه وزارت نفت بوده و از مراکز درمانی این وزارت خدمات دریافت می‌کردند و همواره نسبت به این موضوع اعتراض داشتند.
وی افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این پرسنل از روند ارائه خدمات این مراکز طی ۱۰ سال گذشته ناراضی بودند و علی رغم پرداخت سالانه ۱۴۳ میلیارد تومان برای هزینههای درمان این پرسنل و خانواده‌هایشان از سوی شرکت پالایش نفت اصفهان خدمات خوبی به آنها ارائه نمی‌شد.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه نظرسنجی‌های صورت گرفته طی ۱۰ سال گذشته در زمینه روند خدمات ما را بر آن داشت که از پوشش بیمهای وزارت نفت خارج شویم، گفت: از این رو از سال گذشته گام اول را برداشتم و پس از امضای تفاهم‌نامه با مرکز بهداشت وزارت نفت، پرسنل رسمی و خانواده‌هایشان را تحت پوشش بیمه درمان از طریق بیمه آسیا قرار دادیم.
وی گفت: این امر رضایت نسبی به دلیل پوشش بخش‌های زیادی از هزینههای درمانی ایجاد شد و رضایت پرسنل و خانواده آنها رشد خوبی را داشت.
قدیری با بیان اینکه برای خارج شدن پرسنل هلدینگ پتروپالایش اصفهان از پوشش بیمه‌ای شرکت نفت، مصوبه هیات مدیره را نیز دریافت کردیم، گفت: تمام روند طرح تغییر پوشش بیمه‌ای شرکت در کارگروه تغییرات پوشش بیمهای هلدینگ پتروپالایش اصفهان بررسی شد و در نهایت با تاسیس صندوق جداگانه با یک هیات امنا موافقت شد که این نیز به تصویب هیات مدیره شرکت رسیده است.
وی با بیان اینکه از این پس ۱۴۳ میلیارد تومان بودجه درمان پرسنل به حساب این صندوق واریز می‌شود، ادامه داد: فعالیت این صندوق ایجاد پوشش بیمه تکمیل درمان برای همه پرسنل و خانواده هایشان و پوشش بیمه پایه و تکمیل درمان برای پرسنل رسمی است.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه طی جلسات برگزار شده و بررسی‌های به عمل آمده در خصوص شرکتهایی که خدمات بیمه‌ای ارائه میدهند، با مراکز درمانی مختلف و مورد نیاز شرکت قرارداد دارند، نسبت به تشکیل پرونده الکترونیک سلامت اقدام می‌کنند، رسیدگی به اسناد پزشکی را در دستور کار دارند و اسناد پزشکی را در اسرع وقت پرداخت میکنند، در نهایت شرکت “دمیس” انتخاب و تفاهم‌نامه اولیه با این شرکت امضا شد، گفت: مقرر شد طی چند روز آینده اسناد مربوط به طرفین تفاهم نامه نهایی ارائه شود.
وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد هزینه‌های اسناد پزشکی به پرسنل هر ۱۵ روز یکبار پرداخت شود، همچنین مکاتبات لازم از طریق شرکت “دمیس” با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای پذیرش بیماران به صورت ویژه انجام شده است.
قدیری نصب و راه‌اندازی چهار سیستم مورد نیاز در ۲ مرکز درمانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان واقع در خود مجموعه و شهرک شهید محمد منتظری و ایجاد ساختار و دسترسی‌های موجود به کمیسیونهای پزشکی در سطح استان اصفهان را از تعهدات شرکت “دمیس” اعلام کرد و ادامه داد: همچنین اپلیکیشن “رسا” برای این امر طراحی شده که دارای قابلیت بارگذاری پرونده‌های پزشکی، پرونده طب کار، پرونده دندانپزشکی با قابلیت هوش مصنوعی برای بررسی ابتدایی و جلوگیری از هر گونه سو استفاده از هزینه‌ها است.
وی گفت: به منظور نصب و بهره برداری از اپلیکیشن “رسا” برای پرسنل و خانواده آنها، دوره آموزشی را در شرکت برگزار خواهیم کرد.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه با توجه به مصوبه هیات مدیره و هیات امنای صندوق مقرر شد برای درمانگاه‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شهرک شهید محمد منتظری به صورت مستقیم تحت پوشش مدیریت ایجادشده در شرکت، با همه پزشکان، پرستاران و پزشکیاران عقد قرارداد مستقیم شده و برای هر مرکز یک پزشک معتمد برای مدیریت شرایط انتخاب می‌شود.
وی ادامه داد: در خصوص طب کار نیز مقرر شد یکی از شرکت‌های فعال در خصوص طب کار با مجوزهای رسمی به صورت قراردادی در شرکت وشهرک شهید محمد منتظری مستقر و ضمن انجام طب کار سالیانه همه پرسنل، دیتاهای لازم را در نرم افزار “رسا” ثبت و اسناد کاغذی را به پزشکان معتمد برای درج در پرونده تحویل دهد وهزینه‌های مربوطه از طریق شرکت پرداخت و به طبع آن شرکت ” دمیس” آنالیز لازم و خروجیهای مورد نظر را به صورت نمودار و به تفکیک نوع بیماری‌ها و سایر موارد مورد نیاز در مدیریت HSE را ارائه خواهد داد.
قدیری با بیان اینکه مذاکرات لازم تاکنون برای عقد قرارداد با پزشکان داروساز، دندانپزشک و پزشکان معتمد در دست اقدام است، گفت: همچنین باید توجه داشت که شرکت “دمیس” با ۲۰ هزار مرکز درمانی طرف قرار داد است و امکان پوشش خدمات برای پرسنل شرکت را دارد، برای این امر اولویت ما مراکز درمانی پرمراجعه است و بنا بر درخواست شرکت، این مراکز تعیین می‌شود، همچنین باید توجه داشت که این مراکز هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته باید در خدمت پرسنل و خانواده آنها باشند.
وی اضافه کرد: همچنین برای مراکزی که طرف قرار داد نیستند، هزینه‌های پرداختی از سوی پرسنل اسناد بارگذاری شده بر روی “رسا” پس از حداکثر ۱۵ روز بر روی کارت درمان که حسابی جداگانه از حقوق شرکت است، از سوی شرکت “دمیس” واریز خواهد شد.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ادامه داد: در خصوص موارد اورژانسی نیز پرسنل می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با مرکز پشتیبانی شرکت ” دمیس” تماس بگیرند و از حساب تنخواه هلدینگ نزد شرکت “دمیس” در کمتر از ۳۰ دقیقه بهره برداری داشته باشند.