به گزارش اقتصاد بازار به نقل ازواحد روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، این نمایشگاه از تاریخ 22 تا 25 آذرماه در ساعت بازدید 10 تا 18 میزبان کارشناسان، متخصصان، صاحبان کسب و کار و تولید کنندگان خواهد بود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در فضای بالغ بر 8 هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاهی با حضور 85 شرکت تولید کننده و صاحب فن‌آوری در اصفهان آغاز به کار خواهد کرد. در این نمایشگاه استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، فارس، مازندران و خوزستان حضور دارند. همچنین شرکت‌های خارجی مانند میتسوبیشی الکترونیک، ویزمن، هیتاچی، آتگ و میدیا نیز در این رویداد نمایشگاهی حاضر هستند و آخرین محصولات و تکنولوژی‌های استفاده شده در تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را در معرض دید مخاطبان قرار خواهند داد.

از برندهای مطرح ایرانی که در این نمایشگاه حضور دارند می‌توان به نام واحدهای تولیدی لورچ، بوتان، تابان تهویه، سار اول، فنی و مهندسی آسا انرژی، رهاورد نوین سازه، صدرا پلیمر، تهویه دماوند، میراب، آسان دما، ایران مشعل، شوفاژ کار و گروه صنعتی سانا عایق اشاره کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده انجمن صادرکنندگان تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ترکیه (ISIB) در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و نیز هیات‌ تجاری کشور تاجیکستان متشکل از رییس اتاق بازرگانی و دبیر اول سفارت این کشور و رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و تاجیکستان و جمعی از تجار تاجیک و هیات تجاری از کشور بلاروس از این رویداد قابل توجه بازدید به عمل خواهند آورد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از تاریخ 22 تا 25 آذرماه واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت میزبان عموم علاقه‌مندان، دانشجویان و کارشناسان خواهد بود.