دکترمحمد کشتکار معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با فرماندار شهرستان کوهپایه دیدار و از شبکه دامپزشکی شهرستان های هرند و ورزنه بازدید نمود.

 به گزارش اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ دکتر محمد کشتکار معاون توسعه مدیریت و منابع با همراهی سرپرست امور اداری، رفاه و پشتیبانی و مسئول واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با حضور در محل فرمانداری شهرستان کوهپایه ضمن دیدار صمیمانه با فرماندار و رئیس مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، پیرامون راه اندازی شبکه دامپزشکی در شهرستان کوهپایه به هم اندیشی و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای این جلسه دکتر کشتکار به بیان اهمیت فعالیت های مجموعه دامپزشکی پرداخته و به کمبود اعتبارات و مشکلات از جمله فقدان ملک و ساختمان مستقل برای شبکه دامپزشکی در آن شهرستان اشاره نمود و خواستار اختصاص یک ساختمان مستقل به منظور استقرار پرسنل و تجهیزات دامپزشکی در آن جهت خدمت رسانی بهتر به بهره برداران این حوزه شد.
در ادامه، فرماندار کوهپایه ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، با بیان اهمیت و لزوم فعالیت‌های دامپزشکی در جهت پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی، تامین بهداشت و سلامت انسان و دام و فرآورده‌ های دامی، از ارائه خدمات متنوع دامپزشکی به دامداران منطقه تشکر و قدردانی نمود و ضمن پذیرش مشکلات در ساختمان شبکه دامپزشکی شهرستان کوهپایه، آمادگی فرمانداری را جهت بهبود وضعیت این شبکه اعلام نمود.
در پایان معاون محترم توسعه مدیریت و منابع با حضور در محل شبکه دامپزشکی شهرستان های هرند و ورزنه، ضمن دیدار صمیمانه با همکاران، به ارزیابی عملکرد این دو شبکه پرداخت و در خصوص مسائل اداری، مشکلات و پیشنهادات، با همکاران به بحث و گفتگو پرداخت.