به گزارش اقتصاد بازار و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، در نمایشگاه امسال 120 مشارکت کننده شاغل در زمینه های تولید، فروش، صادرات و خدمات مرتبط با انواع فرش دستباف و نیز انجمن‌ها، اتحادیه ها، تشکل ها و مراکز علمی و آموزشی مرتبط با این صنایع دستی محبوب و کاربردی طی شش روز برگزاری حضور دارند.

در بیست و پنجمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان سال جاری مشارکت کنندگانی از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، گلستان، مرکزی، زنجان، قم، تهران، کردستان و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

این نمایشگاه در فضایی بیش از  6 هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاهی برگزار خواهد شد و در مقایسه با سال گذشته از نظر متراژ تغییرات چندانی نداشته،  اما در مقایسه با سال گذشته غرفه‌های واگذار شده از نظر کیفیت و میزبانی از مشارکت کنندگان بزرگتری میزبانی می‌کند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حاشیه این رویداد تخصصی برگزاری جلسه کارگروه صادرات را خواهیم داشت، همچنین در این دوره برنامه های جانبی متعدد شامل کارگاه های آموزشی، ارتباط دانشگاه و بازار و مدل های کسب و کار در حوزه تجارت فرش دستباف برگزار خواهد شد تا امکان معرفی بهتر این هنر صنعت در میان مخاطبان این رویداد نمایشگاهی و شهروندان علاقمند کشورمان به این هنر فاخر فراهم شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان از تاریخ 5 تا 10 بهمن‌ماه در ساعات بازدید 14 تا 21 میزبان متخصصان، کارشناسان، عموم شهروندان، بازرگانها، صاحبان مشاغل و دوستداران این هنر با اهمیت خواهد بود. همچنین در راستای رفاه حال شهروندان و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده روز جمعه 7 بهمن‌ماه بازدید ویژه از ساعت 10 تا 21 واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برپا است.