در آیین اختتامیه اولین دوره مسابقات کشوری نماچینی آجر که به همت مجموعه آجر نماچین در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان در فضای روباز نمایشگاهی با حضور رئیس کمیسیون شهرسازی و عمران شورای شهر، مدیرکل فنی حرفه ای و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان برگزار شد، نتایج رقابت میان 30 شرکت کننده در طول 10 ساعت کار فشرده اعلام شد.

رضا چینی، مدیرعامل مجموعه شرکت نماچین با اشاره به 10 ساعت کار فشرده آجرچینی که با هدف کارآموزی بین رقابت کنندگان طی 2 روز در فضای باز انجام شد، اجرای این طرح را یک نمونه بین المللی نامید  و افزود: طرح بسیار سختی بود که 25 نفر از بین 30 شرکت کننده، توانستند کار را به پایان برسانند. وی این رقابت را بسیار فشرده عنوان کرد و گفت: در آینده اجرای نمای خشک را پیگیری می کنیم. ضمن آنکه توجه به انرژی پاک مدنظر ما هست.

مدیرعامل مجموعه نماچین از کمک ها سازمان فنی حرفه ای در این راستا قدردانی کرد و از تدوین کتاب آموزشی جدید با همکاری سازمان فنی حرفه ای خبر داد.

آرش اخوان، مدیرکل فنی حرفه ای استان اصفهان با قدردانی از کسانی که از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کردند، انتخاب نفرات برتر را برحسب کمترین خطا اعلام کرد و گفت: از همه شرکت کنندگان در این مسابقه تقدیر می شود. همچنین، جوایز ویژه، اهدای یک سکه کامل به سید محمدعلی حسینی بعنوان نفر اول از استان یزد، نیم سکه به هادی عابدینی بعنوان نفر دوم از استان اصفهان و ربع سکه به محمدتقی زندانیان از استان سمنان اختصاص یافت.

WhatsApp Image 2019 10 13 at 23.13.21