اقتصاد بازار: در نشست مشترک رؤسای اتاق های بازرگانی، تعاون و اصناف استان اصفهان در سال 95 اعلام شد که تشکل های استان عمدتا در مسایل کلان اقتصادی و راهکارهای حل آن و همچنین اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با یکدیگر اتفاق نظر دارند.
سیدعبدالوهاب سهل آبادی در نشست مشترک رؤسای اتاق های بازرگانی، تعاون و اصناف استان اصفهان در سال 95، هدف از برگزاری این نشست را وحدت رویه سه اتاق در پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی در استان و تلاش مضاعف در جهت برون رفت فعالان اقتصادی از رکود برشمرد و گفت: تشکیل دبیرخانه و برگزاری جلسات مشترک به منظور ارایه راهکارهای مشورتی به مسوولین استان و کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های پیش روی اتاق های سه گانه استان اصفهان است.
وی اضافه کرد: دستور کار جلسات پیگیری مشکلات جاری مشترک فعالان اقتصادی عضو سه اتاق جهت بهبود مستمر محیط کسب و کار است.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تشکیل جلسات مشترک با حضور اعضای سه اتاق پیرامون آموزش لازم به اعضا در جهت توسعه فعالیت های اقتصادی استان با توجه به شرایط جدید اقتصادی را از دیگر فعالیت دبیرخانه مشترک اتاق های سه گانه استان برشمرد.
تفکرات تشکل های اقتصادی استان اصفهان به یکدیگر نزدیک است
رئیس اتاق اصناف اصفهان نیز با ابراز خرسندی از این اقدام مشترک در حل و فصل مشکلات صنوف و واحدهای تولیدی اصفهان گفت: سه اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون می توانند با همکاری هم مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی استان را پیگیری کنند.
سیدمحمدرضا پاک نژاد با اشاره به فعالیت 104 اتحادیه صنفی زیر مجموعه اتاق اصناف اصفهان، افزود: هم افزایی بخش خصوصی با یکدیگر و همچنین دولت می تواند مشکلات پیش روی اقتصاد استان را برطرف کند.
وی تحقق این موضوع را منوط به نزدیک شدن تفکرات تشکل های اقتصادی استان در پیگیری امور مربوطه دانست و گفت: تشکل های استان عمدتا در مسایل کلان اقتصادی و راهکارهای حل آن اتفاق نظر دارند.
برقراری تعامل مطلوب و سازنده تشکلهای استان در تحقق اقتصاد مقاومتی
رئیس اتاق تعاون استان اصفهان نیز با استقبال از این اقدام مشترک در پیگیری امور فعالان اقتصادی در بخش های توزیعی، تولیدی و تعاونی، این کار را نقطه عطفی در توسعه فعالیت های اقتصادی استان دانست و افزود: بخش تعاون با تمام ظرفیت خود آماده همکاری با بخش خصوصی و دولتی برای ایجاد رونق اقتصادی و خروج از رکود است. غلامرضا عبدالهی خواستار برقراری تعامل مطلوب و سازنده با مسئولین استان و کشور و تلاش در تحقق اقتصاد مقاومتی برای توسعه اقتصادی استان شد.
وی خاطرنشان کرد: حضور رؤسای کمیسیون مشابه هر اتاق در جلسات کمیسیون مشابه همدیگر در سه اتاق می تواند به هم افزایی در جهت برطرف شدن مشکلات فعالان اقتصادی کمک کند.