اقتصاد بازار: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با افتخار و سربلندی به نام روز حماسه اصفهان از دلهایمان به همدیگر، از مسئولان به مردم و از مردم به مسئولان پل می‌زنیم و نماد این همدلی و وحدت را 25 آبان می‌نامیم.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، احمد سالک در حاشیه آیین افتتاحیه تقاطع غیرهمسطح 25 آبان و نوسازی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه اصفهان که در قالب سی و دومین برنامه از سری برنامه‌های هر هفته چند افتتاح برگزار شد، اظهار کرد: تقاطع غیر همسطح 25 آبان یادگار حماسه و حماسه‌سازان، نماد شجاعت، وحدت و همدلی است.
وی با تاکید بر گرامی‌داشت روز 25 آبان سال 61، سالروز تشییع پیکر 370 شهید در اصفهان خاطرنشان کرد: با افتخار و سربلندی به نام روز حماسه اصفهان از دلهایمان به همدیگر، از مسئولان به مردم و از مردم به مسئولان پل می‌زنیم و نماد این همدلی و وحدت را 25 آبان می‌نامیم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هدف از اینگونه اقدامات نمادین را فرهنگ‌سازی دانست و افزود: توسعه و ترویج فرهنگ شهادت و تجلیل از حماسه‌آفرینان در سطح شهر و کشور نقش اساسی در زندگی مردم در زمان حال و آینده دارد.
وی ادامه داد: مزین شدن نام این پل با یک سالروز تاریخی، علاوه بر هوشیارسازی آیندگان و بیداری فطرت خداجوی آنان، باعث مرور و مطالعه فرهنگ و تاریخ هشت سال دفاع مقدس خواهد شد.
سالک در بخش دیگری از صحبت‌های خود به عملکرد شهرداری اصفهان اشاره و اظهار کرد: سبقه شهرداری اصفهان در حرکت‌های فرهنگی، فنی و مهندسی بسیار طولانی و درخشان است.
وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان ظرفیت این را دارد که قدرت فنی و مهندسی شهر اصفهان را به شهرهای دیگر جهان نیز صادر کند، تاکید کرد: این ظرفیت‌های فراوان نشان از نقش اساسی شهرداری اصفهان دارد که باید از آن قدردانی کرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصفهان ظرفیت توسعه فعالیت‌های مختلف به ویژه در زمینه‌های فرهنگی و عمرانی را دارد، گفت: اصفهان ظرفیت‌های بالقوه فراوانی دارد که باید بالفعل شود.
وی بالفعل شدن ظرفیت‌های اصفهان به ویژه در حوزه گردشگری را موثر توصیف کرد و افزود: در صورت احیای ظرفیت‌های گردشگری می‌توانیم به افزایش درآمدهای کشور از این محل امیدوار باشیم.
سالک کمبود منابع مالی را مانعی برای توسعه گردشگری اصفهان دانست و گفت: ورود شهرداری اصفهان به این مساله می‌تواند محدودیت‌ها را رفع و ظرفیت استان اصفهان در زمینه گردشگری را توسعه و ارتقا دهد.