اقتصاد بازار: مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته طی سفر رییس جمهور ایران به فرانسه، تفاهمنامه‌ای برای احداث ترمینال جدید در فرودگاه‌های مشهد و اصفهان منعقد شد، گفت: متاسفانه مشکل اراضی در فرودگاه اصفهان حل نشده است و به نظر می‌رسد اجرای این تفاهمنامه در ابهام قرار دارد.
حسن امجدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد بازار، اظهار داشت: اواخر سال گذشته در سفر رییس جمهور به فرانسه تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه فرودگاه اصفهان با شرکت وینسی منعقد شد تا این شرکت برای توسعه زیرساخت‌های فرودگاه و احداث ترمینال جدید بین‌المللی سرمایه‌گذاری کند.
وی ادامه داد: قطعا توسعه فرودگاه اصفهان به زمین نیاز دارد. در این حوزه با نیروی هوایی ارتش مذاکراتی انجام دادیم تا اراضی اطراف فرودگاه را در اختیار فرودگاه قرار دهد اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیدیم. در حقیقت اگر زمینی نباشد، توسعه فرودگاه و احداث ترمینال هم محقق نخواهد شد.
به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان، این شرکت فرانسوی متعهد به احداث ترمینال‌های بین‌المللی فرودگاه‌های مشهد و اصفهان شده است. فرودگاه مشهد با محدودیت اراضی مواجه نیست و قدری از برنامه‌های آن برای احداث ترمینال جدید انجام شده است.