اقتصاد بازار: مدير بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان از اعزام 24 اكيپ براي بازرسي و نظارت بر بازارهاي وي‍ژه شب يلدا خبر داد و گفت: نظارت هاي ما بر بازار شب يلدا از امروز آغاز شده و تا اوايل دي ماه به صورت ويژه ادامه خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، جواد محمدي فشاركي با اشاره به پيش رو بودن شب يلدا و وضعیت بازار، اظهار داشت: با توجه به افزايش تقاضا در بازار براي كالاهاي خاص در شب يلدا، 24 تيم وي‍ژه براي نظارت بر بازارهاي عرضه تشكيل شده است.
وي افزود: در اين برهه از زمان نظارت و بازرسي هاي ما در سطح عرضه از واحدهاي عرضه كنندگان ميوه، آجيل و خشكبار، گز و شيريني و گلفروشان به طور محسوس و نامحسوس به طرز قابل توجهي افزايش خواهد يافت.
مدير بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان بیان داشت: 15 تيم از بازرسان به صورت نامحسوس با مراجعه به واحدهاي صنفي و خريد به صورت صوري به نظارت بر بازار مي پردازند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با اين افراد برخورد خواهد شد.
وی گفت: سال گذشته در شب يلدا 547 مورد بازرسي در سطح شهر از واحدهاي صنفي انجام شد كه در نتيجه آن 85 پرونده تخلف تكميل و براي سير مراحل قانوني به سازمان تعزيرات حكومتي ارسال شد.
محمدی فشارکی خاطرنشان كرد:‌ ارزش ريالي پرونده هاي تشكيل شده در سال گذشته 112 ميليون و 923 هزار و 683 ريال برآورد شده بود.
وی با بيان اينكه نظارت هاي ما بر بازار شب يلدا از امروز آغاز شده و تا اوايل دي ماه به صورت ويژه ادامه خواهد شد، خاطرنشان كرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و يا گرانفروشي مي توانند با شماره تلفن هاي 13-32352012 و 32347900 با ستاد خبري مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان تماس حاصل کنند.