اقتصاد بازار: مدير بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان با اشاره به افزایش 58 درصدی تخلفات در بازار شب یلدا، گفت: ارزش ريالي پرونده هاي تشكيل شده در این ایام 178 میلیون و 52 هزار و 630 ریال است.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، جواد محمدي فشاركي با ارائه آمار بازرسي هاي انجام شده از سطح بازار، اظهار داشت: تعداد بازرسي هاي انجام شده تا صبح روز چهارشنبه 2452 مورد بوده است.
وی بیان داشت: ميزان بازرسي ها از ميدان مركزي ميوه و تره بار اصفهان و همچنين خرده فروشي هاي صنف ميوه و تره بار، شيريني فروشي ها، گل فروشي ها و خوارو بار فروشان نسبت به ايام مشابه سال گذشته، به ميزان 132 درصد افزايش يافته است.
مدير بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان ادامه داد: در جريان بازرسي تيم هاي وي‍ژه شب يلدا 2452 مورد بازرسي انجام شد كه در نتيجه آن 134 پرونده تخلف تشكيل و براي سير مراحل قانوني به اداره كل تعزيرات حكومتي استان ارسال شده است.
به گفته وی، ارزش ريالي پرونده هاي تشكيل شده را 178 میلیون و 52 هزار و 630 ریال است همچنین ميزان تخلفات نسبت به سال گذشته 58 درصد افزايش يافته است.
محمدی فشارکی اضافه كرد: با توجه به كمبود نيروي انساني در بازرسي اصناف در مقايسه با تعدد واحدهاي صنفي ما براي نظارت دقيق تر بر بازار نيازمند حمايت و كمك مردم هستيم، در واقع ما از مردم مي خواهيم كه بازرسان افتخاري ما در سطح عرضه باشند.
وی خاطرنشان كرد:‌ بازرسي هاي ما از تمام واحدهاي صنفي ادامه دارد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفي مي توانند با شماره تلفن هاي 13-32352012 و 32347900 (ستاد خبري مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان) تماس حاصل کنند.