اقتصاد بازار: معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی ایرانیان و امور مجلس وزارت خارجه عنوان کرد: اصفهان سیتی سنتر الگویی موفق است که دیگر استان‌ها باید از آن بازدید و ایده بگیرند.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار به نقل از اصفهان سیتی سنتر، حسن قشقاوی در امور کنسولی ایرانیان و امور مجلس وزارت خارجه در اولین بازدید خود از مجموعه اصفهان سیتی سنتر، گفت: از آن جایی که اصفهان قلب ایران و مرکز توریسم جهانی است، جای چنین مرکزی در آن واقعاً خالی بود.
وی افزود: معمولاً گردشگران خارجی دوست دارند سیتی سنتر هر شهر را به عنوان مهم ترین بخش تجاری و رفاهی یک شهر ببینند و این مجموعه پاسخگوی بسیار مناسبی به اشتهای توریسم خارجی است.
معاون وزیر امور خارجه با اشاره به تلاش‌های قابل ‌تقدیر مسعود صرامی مدیرعامل شرکت پرستیژلند در مجموعه اصفهان سیتی سنتر و این ‌که تمامی اقدامات انجام ‌شده در این مجموعه بر اساس یک فلسفه بوده است، بیان کرد: این تلاش نشان می‌دهد که اگر دست بخش خصوصی را باز بگذاریم و نظام بروکراسی خسته‌ کننده را که این روزها تبدیل به مانعی بر سر راه گردشگران شده را برداریم، می‌توانیم از استعدادهای این بخش بهترین استفاده را ببریم.