اقتصاد بازار: با برپایی انتخابات اتحادیه مشاوران املاک اصفهان، رسول جهانگیری دوباره با کسب بالاترین رای در سمت ریاست این اتحادیه ابقا شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، روز گذشته انتخابات اتحادیه مشاوران املاک اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین اتحادیه های شهر برگزار شد. و رسول جهانگیری که عهده دار سمت رئیس اتاق اصناف اصفهان است، همانند دوره گذشته و با کسب با 768 رأی از 1138 رأی، به عنوان رئیس اتحادیه مشاورران املاک اصفهان انتخاب شد.
در این انتخابات 33 نفر برای هیات مدیره و 19 نفر برای بازرسی کاندید شدند. هیات مدیره این اتحادیه نیازمند 7 عضو اصلی و سه عضو علی البدل و یک بازرس اصلی و یک بازرس علی‌البدل است.
براساس این انتخابات که تا ساعت 16 روز گذشته به طول انجامید؛ کل آرای ماخوذه یک‌هزار و 138 رأی بود و بنابر آمار اعلام شده رسول جهانگیری با 768 رأی، سیدامیرخلیفه سلطانی با 720 رأی، مسعود احمدی اصفهانی 708 رأی، احمد علی آقاجان 668 رأی، عباسعلی داوودی با 615 رأی، غلامرضا فهمیده با 568 رأی، اکبر صالحی با 449 رأی به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتحادیه برگزیده شدند. همچنین ذبیح الله اسماعیلی نیز با 223 رأی به عنوان بازرس اصلی اتحادیه انتخاب شد.