اقتصاد بازار: استاندار اصفهان با اشاره به تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجرای محور اصفهام-قم-تهران به مبلغ ۲.۵ میلیارد یورو، بر تدوین برنامه زمانبندی دقیق جهت تسریع در عملیات اجرایی این ابر پروژه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار به نقل از استانداری اصفهان رسول زرگرپور در جلسه بررسی پیشرفت ابر پروژه قطار سریع السیر اصفهان-تهران که با حضور مشاورین و مسئولان پروژه و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار شد، با شنیدن گزارش مسئولین و مشاورین بر تشکیل کارگروه ویژه آزادسازی باقیمانده مسیر به ریاست معاون عمرانی استانداری تأکید کرد.

استاندار اصفهان با اشاره به پیشنهاد اعضای جلسه در خصوص ۳ کریدور ایستگاه شهر اصفهان، اظهار داشت: لازم است پس از بررسی دقیق و کارشناسی شده توسط مشاور طرح در این خصوص در جلسه آینده جهت تصمیم گیری نهایی ارائه شود.

وی با اشاره به تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجرای محور اصفهام-قم-تهران به مبلغ ۲.۵ میلیارد یورو، بر تدوین برنامه زمانبندی دقیق جهت تسریع در عملیات اجرایی این ابر پروژه تأکید کرد.

مجری طرح نیز با تشکر از حمایت های استاندار و سایر مسئولین استانی، بیان داشت: امیدوارم با همکاری مسئولان استان اصفهان شاهد تسریع در ادامه ی عملیات اجرایی این طرح بزرگ باشیم و بزودی مردم از برکات آن برخوردار شوند.