استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار چاه غیر مجاز در استان اصفهان وجود دارد که به دنبال مسدود کردن این چاه‌ها هستیم.
به گزارش اقتصادبازار به نقل از ایمنا، رسول زرگرپور با اشاره به اینکه در استان اصفهان بیش از ۱۲ هزار چاه غیر مجاز وجود دارد، اظهار داشت: با جدیت به دنبال مسدود کردن این چاه‌ها هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از دو هزار چاه در استان اصفهان مسدود شده است، تصریح کرد: اولویت اول ما در بحث مسدود کردن چاه‌ها آن دسته از چاه‌هایی است که در بستر رودخانه زاینده‌رود است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: پس از شناسایی و مسدود کردن چاه‌های بستر رودخانه دیگر چاه‌های غیر مجاز در دستور کار قرار می‌گیرد البته بهتر است که مالکان قبل از ورود مسئولان نسبت به مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز اقدام کنند.

وی همچنین در خصوص دو طرفه کردن جاده‌های روستایی نیز اضافه کرد: میزان تردد در روستاها ملاک دو طرفه کردن جاده‌هاست و از این رو این اتفاق با نظر کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی امکان پذیر است.

زرگرپور با اشاره به اینکه ایمن ‌سازی نقاط حادثه خیز استان اصفهان در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که ۹۰ نقطه حادثه‌خیز در استان اصفهان شناسایی شده است که با تامین اعتبار در نظر داریم تا نیمه دوم سال آینده این نقاط را ایمن سازی کنیم.