اقتصاد بازار: هیات اجرایی کارخانه پلی اکریل اصفهان در اطلاعیه ای به پرسنل خود اعلام کرد که اگر شب عید بیمه بیکاری می خواهید، زودتر از این مجموعه خداحافظی کنید.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، هیات اجرایی کارخانه پلی اکریل روز گذشته 24 بهمن ماه در اطلاعیه ای خطاب به پرسنل خود با تاکید بر اینکه تا سه ماه دیگر خبری از تولید نیست، به کارگران خود اعلام کرد که اگر شب عید بیمه بیکاری می خواهید، زودتر خداحافظی کنید.
در این اطلاعیه خطاب به پرسنل پلی اکریل آمده است:
با توجه به جلسات برگزار شده در سطح استان و همچنین جلسه برگزار شده و مجوز هیات اجرایی موارد ذیل به اطلاع پرسنل رسانده می شود.
1- با توجه به زمان سه ماهه مورد نیاز برای تامین AN در حالت عادی حداقل تا 3 ماه دیگر هیچ گونه راه اندازی در واحد اکریلیک وجود نخواهد داشت.
2- طبق مصوبه شورای تامین استان افرادی که حداکثر تا پایان بهمن ماه نسبت به معرفی خود به بیمه بیکاری اقدام نمایند. تامین اجتماعی حداکثر تا 15 روز نسبت به برقراری حقوق بیمه بیکاری افراد اقدام نمایند.
3 کلیه پرسنل که تمایل دارند 10/12/95 از مزایای بیمه بیکاری استفاده کنند حداکثر تا پایان ساعت اداری 26/11/95 به مدیران محترم بخش ها اعلام آمادگی نمایند.
4- کد 31 از تاریخ 1/12/95 به طور کامل لغو می گردد.
گفتنی است؛ پلی اکریل ایران دارای سابقه 40 ساله در صنعت نساجی کشور که مدتی است با برخی مسائل و مشکلات کارگری و مدیریتی روبرو شده است.
این شرکت در سال 53 با مشارکت بخش خ