رئیس خانه صنعت و معدن ایران با حضور در غرفه شرکت آجر نماچین در بیست و دومین نمایشگاه صنعت جامع ساختمان، رشد و نوآوری در صنعت را پیامی برای آینده عنوان کرد که به آیندگان بگوییم: ما متکی به دسترنج گذشتگان نبودیم و برای آینده نیز زمینه ایجاد کار و شکوفایی فرهنگ کار و کارآفرینی را فراهم نموده ایم.

سیدعبدالوهاب سهل آبادی درحالیکه از آخرین دستاوردهای مجموعه آجرنماچین و فعالیت های این شرکت برای برگزاری مسابقات مهارت آموزی آجرچینی بازدید می کرد، سابقه سه نسل فعالیت آجرنماچین، مهندس رضا چینی و پدربزرگوار ایشان در عرصه صنعت را ستودنی خواند و افزود: عشق و علاقه به کار و تولید، نوآوری و بهره گیری از تکنولوژی روز برای ارائه محصولی با کیفیت بهتر برای جامعه صنعتی استان و کشور مایه افتخار است. وی با اشاره به سابقه صنعت آجر، از تولید فقط یک نوع آجر به اصطلاح "گری" به رنگ گلبهی نام برد که در شرایط سخت و طاقت فرسای کارگری تولید می شد. اما همت و پشتکار خانواده چینی، تولید آجر را به صنعتی مدرن با تولیدات جدید تبدیل کرد که از یک رنگ به تولید 70 رنگ در ابعاد مختلف رسیده اند. سهل آبادی در ادامه به کیفیت قابل تحسین محصولات مجموعه نماچین اشاره کرد و گفت: شایسته است که مهندس رضا چینی را "پدر تحول آفرین در کار" بنامیم. زیرا شرایط کار را به جهتی سوق داده که بانوان نیز با علاقه در این زمینه کار می کنند.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران با ابراز خرسندی از اینکه توانسته پس از مدتی که در بستر بیماری بوده در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور یابد و شاهد دستاوردهای مختلف بویژه در مجموعه آجر نماچین باشد، خاطرنشان کرد: فعالیت این مجموعه به تحقق همکاری کارگر، مهندس و تکنسین درکنار هم کمک کرده است و این چیزی است که در آثار هنری و ساختمان های باستانی ما که در قرن ها پیش ساخته شده، منعکس شده است ولی شاید ما این همت را نداشتیم که در نوگرایی و کارهای جدید، به این اصل بیشتر توجه کنیم. وی از همکاری و همراهی مدیریت و مجموعه فنی و حرفه ای استان اصفهان با صنایع و بویژه با مجموعه آجر نماچین دربرگزاری مسابقه مهارت آموزی آجرچینی بمنظور ایجاد تحولی در مهارت آموزی، ابراز قدردانی کرد و افزود:  این اتفاق مهم، این پیام را به آیندگان منتقل می کند که ما فقط متکی به دسترنج نسلهای قبل نبودیم و برای شما هم، زمینه ایجاد کار و فرهنگ شکوفایی کار و کارآفرینی را فراهم کرده ایم.

سهل آبادی در وصف اهمیت تشکیل نهاد فنی حرفه ای بیان داشت: این نهاد از آن جهت شکل گرفت تا در کنار کاروتولید قرار گیرد و بازویی برای رشد نیروی انسانی باشد. وی افزود: سازمان فنی حرفه ای برای ارتقای کیفیت کاروتولید، دانش و مهارت کارگران و مهندسان هزینه می کند که اگر سه ضلع سازمان فنی حرفه ای، مدیران و صاحبان صنایع و کاروتولید و کارگران همسو حرکت کنند،  انقلابی در کاروتولید ایجاد می گردد که می تواند فرصت های ایده آلی را برای رشد و توسعه فراهم کند. وی یادآور شد: خانه صنعت و معدن نیز این اهداف را دنبال کرده است. همچنین، ما ارتباط بین صنعت و دانشگاه را برای خود تعریف کرده ایم و علم باید در کنار تجربه قرار گیرد تا بتوان از آن بهره برد و موفق شد.