اقتصاد بازار: هیئت اجرایی استانی کریدور علم و فناوری اصفهان به ریاست استاندار تشکیل جلسه داد و در زمینه اساسنامه توسعه منطقه ویژه علم و فناوری بحث و تبادل‌نظر شد.
رسول زرگرپور در این جلسه به بیان ویژگی‌های مناطق ویژه علم و فناوری پرداخت و از این مناطق به ‌عنوان منظومه‌ای از امکانات علمی، صنعتی، تولیدی، آزمایشگاهی، تحقیقاتی، زیرساخت‌ها و محیط‌های ارتباطی، نهادها و مؤسسات، افراد و اطلاعات یاد کرد.
وی بیان داشت: مناطق ویژه علم و فناوری با تکیه بر خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در یک گستره جغرافیایی و بر اساس یک نظام مدون و هم پیوند با اهداف و راهکارهای معین هماهنگ شده فعالیت می‌کنند.
استاندار اصفهان اظهار کرد: این مناطق با جذب فرصت‌ها و سرمایه‌های علمی، اقتصادی، انسانی، ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی و اشتراک منافع همه طرفه‌ای ذی‌نفع و هم‌افزایی بین سازمان‌ها، مراکز و مؤسسات حاضر در منطقه، سبب ارتقای فناوری و در نتیجه توسعه تولید، ثروت و رفاه ملی و ایجاد جامعه دانایی محور می‌شوند.
وی به گزارش تدوین اساسنامه مصوب کریدور علم و فناوری اصفهان اشاره کرده و افزود: این اساسنامه از نظر ما نهایی شده و باید برای تصویب به شورای عتف برده شود.