وی اظهار داشت: اگرچه عموم بازرگانان، تجار و فعالان صنعت فولاد کشور، با مراکز خدماتی فولاد مبارکه آشنایی دارند، اما مراکز خدماتی شرکت فولادمتیل به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین شبکۀ توزیع محصولات فولاد مبارکه، طی ربع قرن گذشته، خدمات ارزنده و بزرگی را به مشتریان بزرگ‌ترین هلدینگ فولادی کشور ارائه کرده‌ است.
رضیعی با تأکید بر نقش مراکز خدماتی گفت: در این راستا همواره تلاش بر این بوده است تا انتظارات و دیدگاه‌های مشتریان به سمع و نظر مدیریت و خطوط تولید فولاد مبارکه رسانده شود. در این فرایند شرایط برد-برد برای فولاد مبارکه با ارائه دیدگاه‌های مشتریان و شکل‌گیری صنایع کوچک با تأمین ورق موردنیاز آن‌ها حتی در کمترین مقادیر فراهم شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور استارت‌آپ‌ها، شرکت فولادمتیل درصدد اصلاح شبکۀ توزیع است؛ و در این خصوص در پی تغییر شیوۀ توزیع با استفادۀ گسترده از IT   است. ضمن این‌که مدیرعامل فولاد مبارکه همواره بر استفاده از ظرفیت‌های استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید داشته و دارند. به همین منظور و برای شروع این کار درصدد ایجاد یک تابلوی قیمت خرده‌فروشی محصولات فولادی در بخش تولیدات فولاد مبارکه هستیم.