وی افزود: بنای دستگاه قضایی در حوزۀ مسائل اقتصادی و صنعتی، به‌ویژه صنعت این است که به کمک دولت بیاید. به همۀ رئیسان دادگستری تأکید کرده‌ایم که امروز در موضوع اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی، دستگاه قضا باید برای کمک به حوزۀ کار و تولید و به‌طور کلی اقتصاد کشور هرکاری می‌تواند انجام دهد. مسلما اگر به حمایت و کمک قوۀ قضائیه نیاز باشد، در همۀ بخش‌ها در خدمت صنعت هستیم و برای حل هر مشکلی که امکان آن در دستگاه قضایی فراهم باشد به میدان می‌آییم. مدیران اقتصادی باید مشکلاتشان را به ما منتقل کنند تا با حمایت قضایی و حقوقی، آن را حل کنیم و این موضوع با جدیت در سراسر کشور دنبال می‌شود.
دادستان کل کشور افزود: خود بنده در دادستانی کل برای انجام همین حمایت، معاونت مرتبط با این موضوع را ایجاد کرده‌ام تا آن دسته از مشکلات صنایع را که از طریق دستگاه قضایی قابل‌پیگیری است در سراسر کشور حل کنیم. درخصوص این صنعت بزرگ هم، زمانی که نیازمند حمایت دستگاه قضایی باشد، کوتاهی نخواهیم کرد و این حمایت را جزو وظایف اولیۀ خود می‌دانیم. 
وی تاکید کرد: افتخار می‌کنم در جمع کارگران شرکت فولاد مبارکه هستم. در حقیقت چرخ این مرکز صنعتی که ازجمله بنگاه‌های عظیم صنعتی کشور است، با سرانگشت کارکنان و کارگران این بخش به حرکت درمی‌آید تا نیاز صنعتی کشور تأمین‌ شود. حاصل زحمت شما عزیزان است که در داخل و خارج از کشور نیازهای مردم را تأمین می‌کند.
در جریان این بازدید، مهندس عظیمیان با ارائۀ گزارشی از عملکرد فولاد مبارکه تصریح کرد: با اتکا به خداوند متعال تاکنون عملکرد و کارنامۀ مدیران و کارکنان این شرکت شفاف و درخشان بوده است و همواره دستگاه قضایی کشور بر روندها و فرایندهای این شرکت نظارت مستمر و خوبی داشته است. نتیجۀ شفافیت و همکاری میان فولاد مبارکه و دستگاه‌های نظارتی و قضایی کشور آن است که این شرکت همواره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ذی‌نفعان و سهام‌داران خود مایۀ خیروبرکت بوده است.
مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه از مسئولان قوه قضائیه خواست تا در ادامۀ این راه نیز فولاد مبارکه را یاری کنند تا بتواند همچنان با فعالیت‌های اقتصادی خود و ایجاد ارزش‌افزودۀ بیشتر، کشور را یاری دهد.
گفتنـــی است در جریــــان این بازدیــــد حجت‌الاسلام محــــمدجعفر منتـــظری دادستان کل کشور به همراه مدیرعامل، معاونان و مدیران فولاد مبارکه ضمن حضور در معراج‌الشهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و در ادامه در باغچۀ شخصیت‌های شرکت به رسم یادبود، نهال غرس کرد.