مختار بخشیان، با اعلام این خبر گفت: بهار امسال در کنار تلخی های کرونا ویروس، فولادمردان خط مقدم جبهه صنعت با دست یابی به رکوردهای متعدد در نواحی تولیدی شرکت فولادمبارکه توانستند، حلاوت و شیرینی خاصی به فضای این بنگاه صنعتی ببخشند.

معاون بهره برداری شرکت فولادمبارکه با اشاره به دستیابی فولاد مبارکه به رکوردهای جدید تولید در نواحی مختلف، اظهار کرد: فعالان ناحیه آهن سازی توانستند رکورد تولید ۷۱۶ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی در واحدهای احیا را به ثبت برسانند و رکورد قبلی این ناحیه در فروردین ماه با ۷۱۱ هزار و ۵۰۰ تن را، بهبود دهند. وی همچنین افزود: در واحد شهید خرازی ناحیه آهن سازی، نیز رکورد تولید ماهیانه آهن اسفنجی به میزان ۲۵۵ هزار و ۷۰۰ تن به ثبت رسید در حالیکه رکورد قبلی این قسمت در فروردین ماه ۲۵۱ هزار و ۶۰۰ تن بود.

معاون بهره برداری فولاد مبارکه افزود: در مجتمع فولاد سبا نیز شاهد دستیابی به رکورد تولید ماهیانه کلاف گرم به میزان ۱۳۱ هزار و ۲۰۰ تن بودیم تا رکورد قبلی این مجتمع که در فروردین امسال ۱۲۷ هزار و ۱۹۶ تن بود، افزایش یابد. وی تصریح کرد: همکاران نورد سرد نیز از این دومینوی رکورد با تولید ماهیانه ۵۳ هزار و ۷۰ تن محصول در بازپخت شماره ۲ و در زنجیره قلع اندود، رکورد تولید ماهیانه خط تمپر به میزان ۱۳۰۰۷ تن، خط قلع اندود به میزان ۱۰۲۴۲ تن و خط برش قلع اندود ۱ به میزان ۴۸۳۸ تن به جمع رکوردهای اردیبهشت ماه اضافه شدند.

بخشیان اضافه کرد: تامین به موقع مواد اولیه، آماده به کاری تجهیزات، تعمیرات برنامه ریزی شده، همدلی، همراهی و همکاری تمامی پرسنل، پیمانکاران و ذینفعان در کنار راهنمایی مدیریت ارشد و معاونین و مدیران شرکت باعث شد تا درکنار هم شاهد دست یابی به رکوردهای غرورآمیز در نواحی تولیدی شرکت باشیم. معاون بهره برداری فولادمبارکه در پایان افزود: در ماه های ابتدایی سال به دلیل شرایط خاص تولید و مواجهه با کرونا ویروس، تلاشگران شرکت فولاد مبارکه محدودیت هایی در عرصه تولید داشتند، ولی با همت و غیرت یک یک این عزیزان توانستیم با همکاری همه کارکنان، کارگران، شرکتهای پیمانکاری و پشتیبانی به رکوردهای جدید دست یابیم.

 به گزارش نوسان و به نقل از شرکت فولاد مبارکه اصفهان، همچنین در سال جهش تولید و در اردیبهشت امسال مقدار ۸۵۴ هزار و ۸۶۰ تن محصولات این شرکت به مقصد مشتریان فولاد مبارکه حمل شد که دستیابی به این رکورد نسبت به رکورد قبلی (اردیبهشت ۹۸) بیش از ۱۲ درصد افزایش داشته است.