دکتر پروین صالحی، نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این‌که در سال جهش تولید، توسعه‌های فولاد مبارکه و سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در عرصه‌های ملی از یک سو باعث پویایی صنعت کشور می‌شود و از دیگر سو زمینۀ اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم می‌آورد گفت: به‌عنوان نمایندۀ مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه سایر نمایندگان و مسئولین کشور ضمن قدردانی از دستاوردهای این شرکت، از اجرای پروژه‌های در دست اقدام فولاد مبارکه نیز حمایت خواهیم کرد و برای به بار نشستن هرچه سریع‌تر آن‌ها از هیچ اقدامی در چهارچوب قوانین کشور فروگذار نخواهیم کرد.

همچنین حـجت الاسـلام و المسلمـین دکتر جعفری، نمایندۀ مردم شریف شهرستان بروجن، از خطوط تولید و پشتیبانی شرکت ورق خودرو بازدید و از نزدیک با مدیران و کارکنان این شرکت دیدار و گفتوگو کرد. در این بازدید، اصغر اسماعیلی مدیرعامل شرکت ضمن خیرمقدم به میهمانان در خصوص فعالیتهای کاری، مأموریت و چشمانداز شرکت در شرایط خاص کنونی، میزان و تنوع تولید، تأمین بازارهای داخلی و صادرات، تعهدات مرتبط با خودروسازان داخلی و سهم شرکت در قطع وابستگی صنایع خودروسازی و لوازمخانگی به خارج از کشور مطالبی ارائه کرد. وی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزیهای صورت گرفته، توسعه های زیر سقف شرکت در سال جهش تولید اجرا و شرایط تأمین حداکثری نیازهای خودروسازان به ورق رویه و همچنین زمینۀ خودکفایی در صنعت خودروسازی کشور فراهم گردد. در ادامۀ این بازدید دکتر جعفری ضمن ابراز خرسندی از این بازدید و دیدار با مدیران و کارکنان تلاشگر این شرکت گفت: امیدواریم با همکاری و مساعدت دستگاههای اجرایی با بخش تولید و صنعت و اصلاح قوانین و آئین نامه های مربوطه، شاهد رفع موانع تولید، توسعۀ فناوری و استفادۀ حداکثری از توانایی ها و ظرفیتهای موجود در کشور باشیم.

محمدمهدی دهقانی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لنجان نیز به همراه جمعی از کارشناسان این اداره، ضمن دیدار با مصطفی عطایی‌پور، مدیر مجتمع فولاد سبا و بازدید از خطوط تولید این شرکت، بر   اهمیت حمایت از صنعت تأکید کرد.
در این دیدار، مهندس عطایی‌پور نیز ضمن خیر مقدم گزارش مبسوطی از وضعیت تولید، ظرفیت فولاد سبا و طرح‌های توسعه در دست اجرای این ناحیه ارائه و بر اهمیت همکاری متقابل شهرستان لنجان و فولاد سبا تأکید کرد.
در این جلسه، با غلامرضا ملکوتی‌خواه، مدیر اداری و تدارکات مجتمع فولاد سبا، راهکارهای تسهیل در امر تحویل سوخت موردنیاز مجتمع فولاد سبا، تهیۀ مواد اولیه و راهکارهای تسهیل صادرات فولاد نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. در ادامه، دهقانی تصریح کرد: ادارۀ صنعت معدن و تجارت زرین‌شهر در چارچوب الزامات قانونی تمامی توان خود را برای حل مشکلات این ناحیه به کار خواهد بست.