حمیدرضا عظیمیان به مناسبت روز پزشک ضمن دیدار با پزشکان و کادر بهداشت و درمان شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: مردم ایران در دهه 60 درگیر شرایط جنگ بودند و شعار «رزمندگان تشکر تشکر» را سر می‌دادند؛ اکنون نیز می‌بینیم که کادر درمان در جبهه سلامت در حال تلاش هستند و فشار زیادی روی آن‌ها وجود دارد اما باز هم مردم قدردان کادر درمان هستند. وی با بیان این که مسأله کرونا تنها یکی از مشکلات موجود است، افزود: فعالیت در فولاد مبارکه یک فعالیت سخت بوده و همواره با حوادث و مشکلاتی در حین کار مواجه است اما خوشبختانه طی 3 سال گذشته هیچ شکایتی از بخش های HSE (طب کار، اورژانس و ...)  وجود نداشته که این امر نشان‌دهنده فعالیت مطلوب پرسنل و مدیران فعال در این بخش‌ است. وی تصریح کرد: پرونده سلامت کارکنان و خانواده آنها، یکی از اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد چراکه در این زمینه زیرساخت‌ و امکانات لازم فراهم بوده و قابلیت اجرایی شدن دارد.

عظیمیان اذعان داشت: همچنین احداث بیمارستان مجهز نیز یکی دیگر از اقداماتی است که برای سرویس‌دهی به کارمندان در شرایط خاص و اورژانسی که ممکن است ناشی از فعالیت در حین کار باشد، در دستور کار قرار گرفته تا سرویس‌دهی لازم ارائه شود؛ در واقع با احداث بیمارستان برای کارکنان امنیت سازمانی مجموعه افزایش پیدا می‌کند. عظیمیان از مشارکت فولاد مبارکه برای مراکز درمانی کرونا در اصفهان خبر داد و گفت که بخشی از هزینه تجهیز این مراکز را شرکت فولاد مبارکه متقبل شده است.