به گزارش اقتصاد بازار، همزمان با هفته بسیج سازندگی و در ادامه ساخت و راه اندازی، پروژه های گروه جهادی فولاد مردان و حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان، تعداد دو باب منزل مسکونی جدید جهت نیازمندان در مناطق باغ بهادران(روستای چم علیشاه) و شهر چرمهین، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
سرهنگ عجمی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) در این آیین، افتتاح و راه اندازی پروژه های جهادی را گامی مهم در جهت محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی ذکر نمود و گفت: خوشبختانه ذوب آهن اصفهان تاکنون نقش ارزشمند خود را در این زمینه به خوبی ایفا نموده است. وی از مساعدت و همکاری مدیریت عالی و بسیج این شرکت و کلیه دست اندرکاران اینگونه اقدامات خداپسندانه قدردانی نمود.
در آیین افتتاح این پروژه های جهادی مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه صاحب الزمان (عج) استان، فرمانده سپاه ناحیه لنجان، ائمه جمعه باغبهادران و چرمهین، مسئولین محلی و گروه های جهادی، فرمانده بسیج، مدیر تعمیرات و ساختمان‌ها و معاون روابط عمومی و سرپرست روابط صنعتی کوره بلند ذوب آهن اصفهان حضور داشتند.
با افتتاح این دو واحد منزل مسکونی، پروژه های جهادی ذوب آهن اصفهان در طی دوسال گذشته به عدد ۳۴ رسید.
گفتنی است؛ یک پروژه مسکونی و جهادی دیگر این شرکت در خرداد ماه به بهره برداری می رسد.
شایان ذکر است با حضور مسئولین مذکور پروژه کانال آب کشاورزی روستای چم علیشاه که در راستای طرح محرومیت زدایی توسط مسئولین و گروه های جهادی محلی و سپاه ناحیه لنجان طراحی و بازساری شده بود افتتاح شد. در اجرای این پروژه، ذوب آهن اصفهان نیز مساعدت و همکاری داشته است.