به گزارش اقتصاد بازار، محمد ناظمی هرندی معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه در جلسه کمیته مدیریت این شرکت اظهار کرد: در حوزه تدوین استراتژی‌ها و برنامه‌های آینده سازمان، پروژه مشترکی با معاونت سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها انجام شده است. در گروه فولاد مبارکه نیازمند یکپارچگی راهبردها هستیم که این امر با یکپارچگی مدل کسب‌وکار شرکت‌ها طی برگزاری جلسات تخصصی محقق شده است.

وی افزود: شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه در این جلسات، مدل کسب‌وکار خود را با نگاه به آینده تعیین می‌کنند و خروجی آن در قالب «مدل  کسب‌وکار گروه فولاد مبارکه با نگاه به آینده» و راهبردهای رشد، تدوین خواهد شد. معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: مدیریت برند و پایداری کسب‌وکار نیز با همکاری با برخی از معاونت‌ها ازجمله معاونت فروش و مدیریت روابط عمومی انجام شده تا بتوانیم برند سازمانی را با نگاه به تدوین استراتژی فروش پیش ببریم. هم‌زمان در حوزه پایداری کسب‌وکار، اقداماتی جدی صورت گرفته و در این راستا به دو حوزه تدوین گزارش پایداری و تحقق اقتصاد چرخشی ورود پیدا کرده‌ایم که این حرکت در کشور بی‌سابقه است و فولاد مبارکه در این زمینه پیشگام است. وی اذعان داشت: با توجه به نقش‌آفرینی فولاد مبارکه در بازارهای جهانی، تدوین گزارش پایداری می‌تواند یکی از اقدامات بسیار مهم و تأثیرگذار در این حوزه باشد؛ همچنین طرح ره‌نگاشت اقتصاد چرخشی در سال گذشته تنظیم شده و برنامه‌ای جدی برای حرکت در این مسیر و پیاده‌سازی آن در فولاد مبارکه داریم.

وی با تأکید بر ضرورت نوآوری و استفاده از فناوری‌های روز اظهار داشت: توجه به تولید، نوآوری و توسعه پایدار جهت‌گیری امسال فولاد مبارکه است و شعار ما در این زمینه «نگاه به نوآوری» تعیین شده است. شرایط بهره‌برداری فولاد مبارکه از دانش موجود در کشور باید تسهیل شود تا این دانش در راستای بهبود و توسعه این شرکت به کار آید.