اقتصاد بازار: نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: فولاد مبارکه برند شناخته و مطرح صنعت ایران در عرصه بین المللی است.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار سید ناصر موسوی لارگانی در دیدار با مدیرعامل شرکت فولادمبارکه افزود: با تلاش شبانه روزی کارکنان و مجموعه مدیریت فولاد مبارکه افتخارات مهمی برای این شرکت ثبت شده و هیچگونه وقفه ای در تولید فولاد ایجاد نشده است.
وی با بیان اینکه فولاد مبارکه نام کشور را در جوامع بین المللی مطرح کرده است، افزود: شرکت فولادمبارکه اصفهان برندی مطرح در سطح بین المللی است و با تولیدات پیشرفته خود، هر روز بر ظرفیت تولیداتش افزوده می شود.
سبحانی گفت:افزایش تولید در این بنگاه اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع وابستگی به خارج از کشور را بدنبال خواهد داشت.
وی افزود:تقویت صنایع داخلی و رونق صنعت کشور با افزایش تولیدات این شرکت محقق می شود.
نماینده مردم فلاورجان با اشاره به لزوم حمایت از صنایع بزرگ و مادر، گفت: فولادمبارکه نقش تأثیرگذاری در صنعت کشور دارد و لازم است از این صنعت بزرگ حمایت شود.
وی گفت: فولادمبارکه با همه نوساناتی که در صنعت کشور وجود داشته از خود عملکرد مناسبی به جای گذاشته است.
موسوی لارگانی با اشاره به اختلاف برخی از صنایع وابسته با فولادمبارکه در زمینه قیمت محصولات گفت: توجه به صادرات محصولات فولادمبارکه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و جزو ضروریات این بنگاه اقتصادی محسوب می شود.
وی افزود: صادرات محصولات فولاد مبارکه در دوره تحریم های ظالمانه غرب،باعث رفع نیازمندی های این شرکت شد و از بروز مشکلات جدی برای این شرکت جلوگیری کرد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای رفع شائبه سایر صنعتگران معترض نشستی با آنها برگزار شود.
موسوی لارگانی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان اصفهان جلسه ای را با حضور در فولادمبارکه برگزار خواهند کرد تا نمایندگان مردم، از نزدیک با این صنعت بزرگ بازدید کنند و توانمندی های این مجتمع صنعتی را مشاهده کنند.
وی با اشاره به انتشار برخی شایئات بدون مدرک و سند در مورد میزان دریافت حقوق برخی اشخاص و مسئولان کشور گفت: هتک آبروی اشخاص کار ناپسندی است.
وی گفت: انعکاس و بیان اینگونه مطالب، بدون تحقیق و بررسی درست نیست.