اقتصاد بازار: مديرناحيه فولادسازي و ريخته گري مدوام شرکت فولادمبارکه اصفهان از ثبت رکورد روزانه 110 ذوب در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار محمد متقي رضايي با اعلام این خبر، گفت: در آخرين روز از شهريورماه مصادف با هفته دفاع مقدس کارکنان غيور و زحمت کش اين ناحيه با همدلي و همکاري، فعل خواستن را صرف کردند و برگ زرين ديگري به افتخارات اين ناحيه افزودند.
قناديان مهندس فرآيند فولادسازي نيز با اشاره به اين موفقيت جديد، گفت: اين ناحيه در اين روز با توليد 110 ذوب، معادل 20 هزار و 473 تن فولاد مذاب و 19 هزار و 968 تن تختال و با انجام 6 عدد فلاي تانديش و متوسط سکوئنس 12.2 ، باعث دستيابي به رکورد توليد در يک روز با افزايش 1.7 درصد وزني نسبت به رکورد قبلي شد.
وي افزود: آخرين رکورد توليد روزانه مربوط به تاريخ 1/2/94 با تعداد 108 ذوب معادل 19 هزار و 630 تن تختال بوده است و ثبت رکورد جديد، حاصل آماده بکار بودن تمامي تجهيزات در بخشهاي مختلف از جمله حمل مواد، کوره هاي قوس الکتريکي، متالورژي ثانويه و سرويس هاي پاتيل، ريخته گري مداوم، آماده سازي تختال و همکاري قسمت هاي پشتيباني، پرسنل و حمايت هاي مديريت ناحيه بوده است.