اقتصاد بازار: نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: با جدیت و تمام توان از صنعت فولاد حمایت خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، زهرا سعیدی که همراه با مدیرعامل فولاد مبارکه از پروژه در حال ساخت پایگاه امداد و نجات شهدای فولاد و حسینیه مرکزی شهر مبارکه بازدید می کرد، افزود: با رویکرد فولاد مبارکه و اراده مسئولان شهرستان مبارکه مبنی بر حمایت از صنعت، به نتایج بهتری در زمینه تعامل مستحکم تر منطقه و صنعت خواهیم رسید.
وی با اشاره به ضرورت مساعدت پایدار فولاد مبارکه به منطقه ابراز امیدواری کرد: صنایع موجود در منطقه همواره تمام استانداردهای زیست محیطی را رعایت کنند تا مردم همچنان از قرار گرفتن در کنار صنعت منتفع شوند.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما هیچ وقت بدنبال صنعت ستیزی نبوده و نیستیم، افزود: تاکنون خدمات شایسته ای از سوی فولاد مبارکه به مردم منطقه ارائه شده است.
وی گفت: امیدواریم همچنان تعاملات مطلوبی بین شهرستان مبارکه و فولاد به نفع مردم و صنعت ادامه پیدا کند.
وی افزود: تا زمانی که فولاد مبارکه در پروژه هایی نظیر ساخت حسینیه مرکزی مبارکه، پایگاه امداد و نجات و پروژه هایی که منفعت عامه مردم را بدنبال دارد مشارکت فعال داشته باشد، مردم هم خوشحال خواهند بود.
مدیرعامل فولاد مبارکه نیز در این بازدید گفت: این شرکت به موازات مشارکت در توسعه اقتصادی، توجه ویژه ای هم به توسعه و غنای فرهنگی منطقه با همکاری مسئولان شهرستان مبارکه دارد.
بهرام سبحانی با بیان اینکه مشارکت فولاد مبارکه در طرحهای عمرانی و فرهنگی منطقه در راستای توسعه پایدار است، گفت: خروجی این کمک ها و مشارکت ها باید به سمت انجام کارهای ماندگار پیش برده شود.
وی با اشاره به ضرورت وجود پایگاه امداد و نجات در سه راهی مبارکه افزود: این جاده یکی از حساس ترین جاده های کشور است و با حجم عظیمی از تردد، استان اصفهان و سایر استان ها را به جنوب کشور متصل می کند.
مدیرعامل فولاد مبارکه همچنین در بازدید از روند ساخت حسینیه مرکزی شهر مبارکه گفت: امیدواریم با تلاش همه جانبه مسئولان شهر، روند ساخت این حسینیه پیش از فرارسیدن فصل سرد سال با سرعت فزاینده ای پیش رود.