اقتصاد بازار: کارکنان پرتلاش واحد مگا مدول های احیاء مستقیم شهید خرازی (احیا مستقیم ۲) موفق شدند با حفظ ویژگی های کیفی محصول، در اردیبهشت ماه سال "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" به رکورد روزانه تولید ۸۳۹۰ تن آهن اسفنجی دست یابند.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار رئیس واحد احیاء مستقیم ۲ با اشاره به اینکه رکورد قبلی این واحد به میزان۸۲۶۰ تن و مربوط به فروردین سال ۱۳۹۶ بوده است، در خصوص چگونگی دستیابی به این رکورد، افزود: ثبت این رکورد با توانایی و تعصب ملی کارکنان، بهره گیری مؤثر از دانش فنی نیروهای تولید و تعمیرات واحد، مدیریت مناسب منابع و نیروی انسانی، کنترل بهینه فرآیند، افزایش بهره وری و کاهش توقفات اضطراری و به حداقل رساندن زمآن های آماده سازی و همچنین با حمایت واحدهای خدمات فنی و پشتیبانی و توسعه به دست آمده است.
محمدرضا فتحی خاطرنشان کرد: این رکوردشکنی ها با تأمین به موقع منابع و گندله موردنیاز و با کامل شدن سایر توسعه در نظر گرفته شده در ماه های آتی ادامه خواهد یافت.
در این خصوص احمد دهقانی سرپرست تولید این ناحیه، ثبت این رکورد را مرهون زحمات کارکنان تولید و تعمیرات،افزایش تجربه و مهارت آنها و همچنین همیاری سایر واحدهای سرویس دهنده، کاهش توقفات اضطراری، رعایت دستورالعمل ها و ست پوینت های تولید و بازرسی های روزانه دانست.
در بخش دیگری از این گزارش جواد عسگری کارشناس فرایند تولید، خاطرنشان کرد: در این خصوص باید در نظر داشته باشیم بهبود مستمر در تولید و شرایط کاری و همچنین افزایش بازدهی فرآیند از دیگر عوامل اثرگذار در کسب این موفقیت هستند.